5,956

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

shonek napisał/a:

Czy w dedykowaną kierownicę zeta do supermoto bez problemu zamontuję handbary zeta wkręcając śrubę w środek? Pytanie za 100 punktów, wiem :) W miarę pilne.

Jeśli masz mocowania pod jej fi to tak

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

5,957

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

velkurczak napisał/a:

Temat nietypowy. Szukam kogoś kto zna, lub jest z okolicy użytkownika Majster128.

Masz PW.

Husqvarna TE/SM 610i.e

5,958

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Szukam kogos kto mi pomoze z dobraniu haka do hitlerwagen Golf V Kombi Bluemotion. Do zwyklych wersji mozna kupic zestaw do montazu a do Bluemotion i to jeszcez kombi jest slabo.

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

5,959

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

radziu napisał/a:

Szukam kogos kto mi pomoze z dobraniu haka do hitlerwagen Golf V Kombi Bluemotion. Do zwyklych wersji mozna kupic zestaw do montazu a do Bluemotion i to jeszcez kombi jest slabo.

Co za różnica jaki silnik? Hak kupujesz pod bude. Od siebie polecę Westfalie. Wszystko kwestia tego ile chcesz wydać.

PBM

5,960

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Siemka, mam takie pytanie. Czy stosujecie jeszcze jakieś crash pady,osłony poza: crashe na ośki, podnóżki, handbary, wydech?
Czy taki zestaw wystarczy do przeżywania ślizgów bez uszczerbku moto?

Hsq SMR 511
#511

5,961

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Bartas napisał/a:

Siemka, mam takie pytanie. Czy stosujecie jeszcze jakieś crash pady,osłony poza: crashe na ośki, podnóżki, handbary, wydech?
Czy taki zestaw wystarczy do przeżywania ślizgów bez uszczerbku moto?

Więcej już raczej nic nie wykminisz, chyba, że klatka na silnik :D

Czy ktoś słyszał o niejakim człowieku co się zajmuje i to dosyć profesjonalnie naprawą/poprawkami kombinezonów etc na ulicy Nowogrodzkiej w Warszawie? Tak pytam tylko czy z forum ktoś korzystał bo dostałem info ze ścigacza, że to jedyna osoba w PL, która naprawdę wie co robi. Chciałbym zwężyć sobie w pasie kurtkę od kombinezonu bo psychicznie mi to dokucza, mimo, że ochraniacze leżą ok to fałda na brzuchu z nadmiaru skóry jest denerwująca...
Tak w ogóle to jeszcze podlega dyskusji czy jest sens takiej operacji.

WR250X -> Husaria 701

5,962

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Zabawę czas zacząć, dobrze będzie jak skończę przed końcem sezonu :D


http://i.imgur.com/C5z7gLC.jpg

PBM

5,963

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

DumDum napisał/a:

Zabawę czas zacząć, dobrze będzie jak skończę przed końcem sezonu :D


http://i.imgur.com/C5z7gLC.jpg

Nie pływająca tarcza i taki zacisk to słabe połączenie.

Pozdrawiam,
Piotrek

5,964

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

W starym dukeu 620 się sprawdzało. Tz. 4tłoczki na takiej KTMowskiej tarczy.

5,965

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

MAĆKO napisał/a:

W starym dukeu 620 się sprawdzało. Tz. 4tłoczki na takiej KTMowskiej tarczy.

Miał inny zacisk- nie radialny.
Ale tak jak przyglądam się tej tarczy, to jakby była pół pływająca? te nacięcia chyba po to są?

Pozdrawiam,
Piotrek

5,966

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Tłoczki są symetryczne więc nie powinno być tragedii, docelowo ma być pływająca tarcza, tą dostałem z kołami. Zanim wytnę adapter też trochę minie, więc może już będzie docelowy zestaw. Kiedyś chciałbym założyć M50, ale to trochę większe siano.
Na osiowym zacisku siły działające na tarcze są podobne. No i adapter nadal mocowany jest osiowo do lagi i dopiero do adaptera promieniowo zacisk. Chciałbym kupić dół lagi pod radiala, ale trochę szkoda mi pieniędzy. Może kiedyś trafią się jakieś fajne tanie lagi od SMR'a.
Nacięcia pewnie coś tam też pomagają.
Wstępny projekt już zrobiłem, ale do finalnego długa droga. Trzeba będzie jeszcze raz popatrzeć czy wszystko siądzie (zrobić podcięcie na czujnik prędkości), potem wydrukować z plastiku, przymiarka i będzie można finalnie rzeźbić z alu.
No i muszę też dystans ogarnąć. Teraz tarcza jest na podkładkach, do ideału brakuje jakichś 3mm

PBM

5,967

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Nie wiem ile kosztuje taki zacisk i od czego to jest, ale rób od razu hurtem i na ebay to.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

5,968

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

mallly200sx napisał/a:

Ale tak jak przyglądam się tej tarczy, to jakby była pół pływająca? te nacięcia chyba po to są?

Tak, nie jest to sztywne, coś a'la tańsza w zrobieniu wersja zamiast tulejek, laserem cięte. Dumdum, zacisk już podszlifowany? Raku na czymś takim śmigał:
https://zapodaj.net/images/43ec7e65e7fa6.jpg

EXC 525 in progress

5,969 Ostatnio edytowany przez achcik (2017-04-15 19:15:30)

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

pacjent wr 450
zrobiłem wszytko zgodnie z serwisową nowy zestaw naprawczy wahacza i kołyski(prox) amor po regeneracji składany na oryginalnych częściach, złożone wszytko na jeden z najlepszych smarów z jakim miałem styczność, wszytko po złożeniu siedziało sztywno zero luzów góra dół i na boki, po jednej jeździe pojawił sie mały luz góra dół na wahaczu i teraz moje pytanie czy to tak musi być czy coś nie tak złożyłem, dodam ze łożyska były wciskane prasą nie latały w "obudowie"...

Yamaha dt125x rok 2007
Yamaha wr450f rok 2007- SUPERMOTO

5,970 Ostatnio edytowany przez DumDum (2017-04-16 00:16:13)

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

Dziku napisał/a:

Dumdum, zacisk już podszlifowany?

Nie trzeba go szlifować, z luzem wchodzi na dystansie.


velkurczak napisał/a:

Nie wiem ile kosztuje taki zacisk i od czego to jest, ale rób od razu hurtem i na ebay to.

Zacisk to podstawowy radial od Brembo, pełno tego za grosze w różnych ogłoszeniach. Hurtem adaptery też idzie kupić, ale, że trzeba cebulacko podejść do tematu, to nie będę gotowca kupował, bo wyjdzie drożej, niż fabryczny dół lagi.

PBM