Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
do fcr i do pwk...ogólnie pasuje do wszystkiego:)
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 278 279 280 281 282 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
do fcr i do pwk...ogólnie pasuje do wszystkiego:)
Widział ktoś gdzieś do kupienia taki uchwyt do gogli na tył kasku do trzymania paska od gogli żeby nie spadały?
pytanie z innej beczki. czy dysza ktora jest wkrecona w gaźnik ale ma wylamany element zaznaczony na czarno bedzie rozkalibrowana czy nie?
pytam bo wkrecilem dysze i dokrecajac ja z delikatnym oporem stala mi sie taka tragedia. wydaje mi sie ze rozmiar dyszey jest zawarty w elemencie ktory jest "nadziurkowany". potrzebuje w miare szybkiej odp bo nie wiem czy moge skladac moto i wymienic dysze przy kolejnej okazji mycia gaźnika czy czekac na dysze i koniecznie ja wymienic przed zlozeniem maszyny
Sama przepustowość dyszy imo zalezy od jej srednicy wewnętrznej.
wg mnie będzie latać, jak "dziurka" w środku jest nienaruszona.
W hornecie mam wyłamaną jedną dyszę i wszystko jest ok
tylko jak polatasz z taką dyszą i się lekko zapiecze to się nie lada napocisz aby ją wykręcić
wymień ją lepiej czym prędzej abyś nie zakładał tematu jak wykręcić połamaną dyszę.
jak to jak wykręcić? elektroda 1.6 i przycykać nakrętkę :) hehe
jak w fcr przyspawasz naktetke do dyszy wolnych obrotów to kupuje Ci skrzynke piwa :D bedzie delikatnie rozkalibrowana. wczoraj w fcr 39 identycznie mi sie ulamala i jednak troszke tej rureczki sie odlamalo. czyli bedzie mniejsze tarcie sciane i pójdzie troche wiecej paliwa ale to pewnie nie bedzie czuc. ja juz mialem problem z wykreceniem urwanej dyszy. wykretak jak igla dal rade,
pls o pomoc w sprawie hamulców w temacie mojej Apki w garażu - thx
Małe pytanko, przy rozpolawianiu silnika 4t nie ustawiłem na początku luzu (wymieniałem wałek zmiany biegów ) i nie wiem dokładnie czy czasem nie przestawiłem czegoś w skrzyni bo teraz wychodzi na to, że mam 3 biegi. Dokładnie nie sprawdzałem bo musiałem iść na chatę , ale chyba są tylko 3 i pytanie czy jeśli, rzeczywiście coś ruszyłem przy rozpolowionym silniku mogło się tak stac że straciłem dwa biegi?
sprawdz najpierw ile maszy tych biegów. mogles pomylic rowki na programatorze.
Chodzi ci o tą 'zębatkę ' z takimi wypustkami na które nachodzi końcówka walka zmiany biegów? Jeśli tak to myślę, że jest dobrze bo na tej niby zębatce jest takie wcięcie które według serwisówki jest dobrze ułożone . Czeka mnie znowu rozpolawianie silnika?
Rozumiem, że próbujesz wbijać biegi kiedy masz świeżo złożony silnik na stole?
Dokładnie tak. Bylem przed chwila sprawdzić na jakiej pozycji jest programator z wrzucony luzem i to wcięcie znajduje się chyba na swoim miejscu bo styka się ono z takim jakby 'koleczkiem' na sprężynce (nie wiem jak to nazwać ). Co o tym sądzicie? ułoży się po odpaleniu?
Strony Poprzednia 1 … 278 279 280 281 282 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.099 sekund, wykonano 44 zapytań