1

Temat: Problem z odpalaniem

Witam jestem świeżutkim posiadaczem Suzuki DRZ 400SM, jednakże występuje u mnie taki problem, ciężko odpala, a jeżeli juz odpali  na ssaniu, to bardzo szybko się grzeje dosłownie w minute nie można juz niczego dotknąc, póki ciepły odpala na dotyk , a po nocy znów trzeba "kręcic", dziś zauważyłem że po przytkaniu ręką wydechu pali od razu. Wydech zmieniony przez poprzedniego właściciela, ale nie wiem czy było coś regulowane, filtr powietrza nówka, świeca też , wywiercone trzy dziury w airboxie, strzela pojedyńczymi pięciocentymetrowymi marchewkami, rok 2007 stan licznika 2100km,z góry dziękuje za pomoc. Dodam ,że moto stało około roku .

2 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2010-11-11 20:21:20)

Odp: Problem z odpalaniem

Czeka Cie regulacja zaworów drogi kolego  :D
Przy okazji sprawdził bym gaźnik, mieszanke jesli wydech był zmieniany .

motoslide.com

3

Odp: Problem z odpalaniem

Dzieki kolego  :D  czyli nie jeżdzic, nię odpalac??? mam jeszcze orginalny tłumik i teraz nie wiem jakie są koszty (finansowe i eksploatacyjne) takich regulacji i czy jest sens, czy poprostu założyc orginał ??? ten sportowy daje piękny basik   :) dodam ,że jestem nowicjuszem i tak naprawde zaczynam przygodę z  prawdziwym moto. ps. porzednio TGB101s orion

4

Odp: Problem z odpalaniem

Na ubogiej mieszance lepiej nie jeździj - szkoda silniczka.
Załóż oryginalny wydech i zobacz czy objawy znikną.
Jeżeli tak to nie masz powodów by oddawać motocykl do mechanika.
A luzy zaworowe sprawdzisz sam - tutaj b.dobry opis
[url]http://www.pegmonkey.com/howto/valve_adjust/drz400[/url]


Ps. może tej zimy sam zrobię taki poradnik jak to z tymi zaworami robić.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Problem z odpalaniem

No sam dasz rade ustawić luzy , a tym bardziej je sprawdzić .
Nie wiem tylko czy w drz tak jak w dr jest regulacja na śrubki czy płytki.

motoslide.com

6

Odp: Problem z odpalaniem

Barteksm napisał/a:

No sam dasz rade ustawić luzy , a tym bardziej je sprawdzić .
Nie wiem tylko czy w drz tak jak w dr jest regulacja na śrubki czy płytki.

płytki

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Problem z odpalaniem

Dzięki  :)    waszej pomocy w końcu zaświtał mi jakiś plan, bo już byłem zdegustowany, regulacja zaworów to dla mnie jeszcze kosmos, a więc najpierw zmienie tłumik na orginał i napisze co i jak.  Oto tłumik który jest teraz założony                             [url]http://allegro.pl/blueflame-tlumik-wydech-yamaha-r1-do-2002-i1285641237.html[/url]

8

Odp: Problem z odpalaniem

loool daj fote moto  z tym czyms  :lol:

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

9 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2010-11-11 22:30:02)

Odp: Problem z odpalaniem

pokaz lepiej film jak to chodzi

PS zakładaj seryjny wydech , a ten sprzedaj mi za 200zł  :D

motoslide.com

10

Odp: Problem z odpalaniem

Ale kaszaniasty tłumik, zakładaj oryginał ładniejszy jest, a dobry basik tez mozna z niego wyciągnąć.  :D

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

11

Odp: Problem z odpalaniem

jutro spróbuje wrzucic jakas fote   :cool:

12

Odp: Problem z odpalaniem

[url]http://www.enduro-adventure.com/poradniki/87-poradnik-regulacja-luzow-zaworowych-suzuki-dr-z-400.html[/url]   
Proszę poradnik po polsku z dobrymi zdjęciami

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

13

Odp: Problem z odpalaniem

[url]http://www.youtube.com/watch?v=nRGwpt6QdVQ[/url]             


sorki za jakośc

14 Ostatnio edytowany przez KotiDRZ (2010-11-13 23:17:48)

Odp: Problem z odpalaniem

spoko z tym kominem stroi:) i ładnie dyszy :)

Black RiDeR

15

Odp: Problem z odpalaniem

Odzyskałem orginalny tłumik, ale jest ostro zponiewierany, chamsko obcięty, uszy trzymające także obcięte. Jakiś rzeżnik to robił, znów zwątpiłem, musiał bym dac do pospawania go i wspawania na nowo. Wydumalismy z kumplem taki pomysł, aby zaślepic jedną z dziur w tym co jest ,bo jak ją zaślepiepiam kawałkiem szmaty to ładnie pali na dotyk, ale nie wiem jak z tym wypalaniem gniaz , ewentualnie wyregulowałbym wszystko co Wy na to. Drugi plan jest taki , że inny koleś ma crossowy tłumik od RMZ 450 do opchnięcia, ale nie wiem już sam. Podpowiedzcie jak to widzicie, byłbym wdzięczny