1

Temat: sm 610

Witam, znajomy chce kupić SM. Co myślicie konkretnie o tym egzemplazu? warty ceny? jakies ubytki?

CRF 450 - SPRZEDAM

2 Ostatnio edytowany przez Ponczo (2010-10-03 20:20:12)

Odp: sm 610

Jest zajebisty warty ceny normalnie zajebiście pomalowany tak jak by go wcale nie było niech go kupuje :)

Ale dał byś jakiś link :D

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

3

Odp: sm 610

k***a sory:D juz daje hahahahah

[url]http://allegro.pl/husqvarna-sm-610-supermoto-i1239403026.html[/url]

CRF 450 - SPRZEDAM

4

Odp: sm 610

nie mam odpowiedzi na twoje pytania ale pozwolisz ze podłacze sie pod temat bo własnie wczoraj kupiłem identyczna huske jak ta w linku (nie wiem ktory rok- pierwsza rejestracja 03.2001) Przyznam szczerze ze jestem kompletnie zielony w temacie i baaardzo bym prosil o jakies informacje na temat tego sprzetu, z tego co wyczytalem to byly rozne wersje jedne z pompa oleju drugie bez, jedne z sitkiem drugie z fltrem(olejowym) jak mozna to poznac?  Mam wersje bez kopniaka, łancuch napedowy po lewej stronie(siedzac na motocyklu).  co jaki czas/przebieg wymieniac olej w takim moto jesli ma pompe  a co jaki jesli nie ma??  Pomozcie cos bo to moje pierwsze moto i nie znam sie nic kompletnie(wczesniej jezdzilem skuterem 125cm. Z gory dziekuje..

525 EXC

5

Odp: sm 610

moj mail patrykitaljet@wp.pl

525 EXC

6

Odp: sm 610

Czarny - masz wersję z pompą olejową, oczywiście masz też filtry więc nie zapominaj ich wymieniać co każdą zmianę oleju. Jest to wersja nieco cięższa i slabsza od wersji bez pompy oleju (ewentualnie była malutka - taka tyci tyci :) ) ale za to wymaagająca mniej pracy.

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

7

Odp: sm 610