Odp: jakie sm na ulice
Zaworów nie ruszałem przez ok 7 tysięcy km. :D :D czego oczywiście nie polecam. ;)
I jak wygladal luz po tych 7 tys.? Mocno poza skala?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » jakie sm na ulice
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zaworów nie ruszałem przez ok 7 tysięcy km. :D :D czego oczywiście nie polecam. ;)
I jak wygladal luz po tych 7 tys.? Mocno poza skala?
Zaworów nie ruszałem przez ok 7 tysięcy km. :D :D czego oczywiście nie polecam. ;)
Młodzian-wstyd normalnie...wiesz co...
Jak ktoś ma się wstydzić to tylko ja ;) młodzian tu nie miał z tym nic wspólnego :D
HAHa kurde co to wyszło , przeciez ja tego nie pisałem tylko Seba , a cytat jest mój jak to sie stało?
Mariusz jak ja bym w swojej dr nie ruszał zaworów przez taki czas to już bym rowerem jeździł :D
HAHa kurde co to wyszło , przeciez ja tego nie pisałem tylko Seba , a cytat jest mój jak to sie stało?
Mariusz jak ja bym w swojej dr nie ruszał zaworów przez taki czas to już bym rowerem jeździł :D
To chyba dodatkowo potwierdza fakt że nie taki diabeł straszny... jak widać CRFa to nie tylko remonty, regulacje, zmiany oleju... Zresztą zawsze to jest coś za coś ;) Liczę się z tym że kiedyś będę zmuszony ten tłok wymienić ;)
Dodam że pomiary na hamowni robiłem pod koniec zeszłego sezonu a u mnie nie ma spacerowych przelotów :cool:
Oczywiście nie będę nikogo nakłaniał do kupna właśnie CRFy ja jednak nie żałowałem decyzji nawet przez chwilę.
HAHa kurde co to wyszło , przeciez ja tego nie pisałem tylko Seba , a cytat jest mój jak to sie stało?
Mariusz jak ja bym w swojej dr nie ruszał zaworów przez taki czas to już bym rowerem jeździł :D
UPS :D
Wracając do tematu CRF.
Teraz mam przed nosem serwisówke do modeli 02-03 rok (bo gaźnik studiuję).
No więc dane odnośnie używania wyścigowego czyli na torze MX:
Flitr powietrza czyszczenie co 2,5mth
Olej w lagach kontrola zaworów i smarowanie łożyskowania tylnego zawiasu co 7,5mth
Olej w silniku, filtr oleju, olej w skrzyni biegów i TŁOK Z PIERŚCIENIAMI co 15mth
Sworzeń tłokowy co 30mth (bez sensu ale "piston pin" to sworzeń a nie korba)
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 0,69L
Ilość oleju w skrzyni biegów: 0,59L
To są częstotliwości wymian podczas użytkowania wyczynowego.
Nie wiem jak można to odnieść do "normalnego" użytkowania motocykla.
Pewnie zaleceń odnośnie oleju i zaworów należy bezwzględnie przestrzegać... :rolleyes:
joł
No ja również mam serwisówkę nawet dwie ;) jedna z nich ma kilkaset stron. ;) Pytałem braci Kędzierskich jak to jest z tymi tłokami, korbami...i przerażającymi remontami.
To od nich usłyszałem że o nadchodzącej wymianie tłoka dowiem sie po trudnościach przy odpalaniu i przepalaniu oleju.
Wiem że niestety większość wątpliwości rodzi się z niewiedzy... spora część ludzi myśli że z tłokiem to jest tak że pewnego dnia wyjeżdżamy na ustawkę i w pewnym momencie... tłok się kończy a my pchamy do domu.
Nie biorę sobie tego do bani... jeżdżę tak jak jeździłem DRZetą, czyszczę filtr i obiecuje regulować zawory częściej. :D
i obiecuje regulować zawory częściej.
Amen
;)
Dodam jeszcze że rygorystycznie przestrzegam wymian oleju... to czy jest przepracowany można już rozpoznać po jego kolorze. ;) tak naprawdę 2/3 bańki oleju na sezon to max. tragedii nie dostrzegam... przy ilości jaka się mieści w układzie. :)
No wielkim plusem jest taka ilość oleju 0,7 :P
U mnie w smoku 2,5 L :D
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » jakie sm na ulice
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 78 zapytań