1

Temat: Treningi Śląsk

Witam, mam pytanie jestem amatorem jeśli chodzi o supermoto ,ale chciałbym sie troche podszkolić w jeździe i może kiedyś wystartować w jakiś zawodach  ;) Gdzie w okolicach Katowic można pośmigać na jakimś torze ? Nie musi to być jakiś super tor ,ale miejscówka gdzie można pośmigać troche.

Nie moc silnika ,a technika zrobi z Ciebie zawodnika

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Senda_SM_125/103545

2

Odp: Treningi Śląsk

Ja <gleba> predator i jego brachol ćwiczymy na Wyrazowie lepszej miejscówki nie znajdziesz :D  <do Wyjebania siĘ > :cool:

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

3

Odp: Treningi Śląsk

tor wyrazow moze nie idealnie gladki ale fajny  :rolleyes:  z tym ze nie moge znalesc zadnej strony ani kontaktu do niego

4 Ostatnio edytowany przez ziomalqs (2010-06-25 22:51:26)

Odp: Treningi Śląsk

SmX napisał/a:

Ja <gleba> predator i jego brachol ćwiczymy na Wyrazowie lepszej miejscówki nie znajdziesz :D  <do Wyjebania siĘ > :cool:


ubiegłeś mnie 4 sekundami  :D

powiedz mi czy jest tam jakis cennik? mam do niego 110km i to jest najblizszy tor przy lodzi chyba, mozesz cos o nim powiedziec? zeby np nie pojechac i drifterow na nim nie spotkac trenujacych

5

Odp: Treningi Śląsk

Predator ma kontakt do opiekuna, jak na razie to raczej środy ćwiczymy :) zazwyczaj weekendy zajęte przez BMW  :cool:

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

6

Odp: Treningi Śląsk

Ja bym sie chetnie wybrał pojeździć, tylko żeby nie było tak że przyjade a tam zastane jakiś drifterów czy cuś. Najlepiej mieć jakiś kontakt i sie umówić żeby nie było żadnych niespodzianek

Nie moc silnika ,a technika zrobi z Ciebie zawodnika

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Senda_SM_125/103545

7

Odp: Treningi Śląsk