1

Temat: witam wszystkich

Cześć wszystkim! Mam 17 lat i śmigam na Derbi Sendzie X-Treme SM 80. Jestem z Zielonej Góry, bakcyla na supermoto zaczerpnąłem więc z toru WallRav Race Center w Starym Kisielinie ;)
W ostatnią niedzielę brałem udział w pierwszych moich wyścigach, w klasie SM80. Obecnie mam zamiar przesiąść się na 125 najlepiej na Huskę, KTM'ę (ok 40KM), za rok myślę już o jakiejś 450 ;)

2

Odp: witam wszystkich

Cześć,

Gratuluję poczynań w tak młodym wieku!

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: witam wszystkich

Cześć

4

Odp: witam wszystkich

Cześć

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

5

Odp: witam wszystkich

Siema. Rośnie nam być może przyszły miszcz Polski :D

MZ Baghira Black Panther 660 SM --> Z1000 2010" gen. 3
SM...I'll be back!!!

6

Odp: witam wszystkich

Bez przesady :P Chcę trochę bardziej amatorsko, lecz jeśli będą jakieś ciekawsze rezultaty to kto wie...  :D

7

Odp: witam wszystkich

witaj przyszły królu :)

KTM lc4 640 SM SPRZEDANY :( /// obecnie 100% Retro WSK 125 made in Świdnik na dojazdy do sklepu po bułki:)

8

Odp: witam wszystkich

Siemasz! Fajnie że się pokazaliście w Kisielinie może w końcu ktoś pomyśli o jakiś mniejszych klasach. Najlepszego!

jakubek

9

Odp: witam wszystkich

r4mz napisał/a:

Cześć ,
w klasie SM80


czesc, to jest taka klasa ?!

10

Odp: witam wszystkich

siema :)
i pomyśleć że ja, rejestrując się tu na forum myślałem, że będę tu najmłodszy, a was jest tylu że to normalnie strach się bać :P

100% Supermoto

11

Odp: witam wszystkich

ziomalqs napisał/a:
r4mz napisał/a:

Cześć ,
w klasie SM80


czesc, to jest taka klasa ?!