1

Temat: bry all

Powitać wszystkich.

Forum znalazłem przypadkiem... tradycyjnie, szukając jakiś testów / opinii o supermoto.
Na 2oo jeżdżę od ponad 10 lat. Zaczynałem wiadomo od skuterka, później crosiwo 250, gsx600f, następne cbr600f3, cbr600rr i fazer1000. Na moto będzie pewnie ponad 60kkm. Szukałem mocnego tysiąca - standardowo erłanię lub 1000rr, bo już czas  :cool: ale jako że ostatnio głównie przemieszczam się po mieście więc przypomniałem sobie o frajdzie jaką dawało latanie na SM. Na supermoto śmigałem okazyjnie i zawsze zsiadałem z bananem na twarzy... więc to może będzie to. Liczę na cenne wskazówki starych wyjadaczy ;)
Jak ktoś będzie coś wiedział o pewnym motocyklu - huska, ktm, bergi i inne w cenie do 17000pln pisać śmiało.

Jestem z Krakowa, tu jeszcze studiuje i pracuję.

PS. Zapraszam na forum południowców. [url=http://www.grupa-poludnie.info]www.grupa-poludnie.info[/url] .
24/04 organizujemy już po raz 6 otwarcie sezonu w Mnikowie. Plakat wkleję w odpowiednim temacie.

Pozdrawiam

2

Odp: bry all

Cześć

3

Odp: bry all

Cześć

4

Odp: bry all

siema :)

100% Supermoto

5

Odp: bry all

Siema

motoslide.com

6

Odp: bry all

czołem  :cool:

7

Odp: bry all

Witaj przybyszu.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

8

Odp: bry all

witka

9

Odp: bry all

Witaj

10

Odp: bry all

Cześć

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11

Odp: bry all

cześć

TM

12

Odp: bry all

grin napisał/a:

Powitać wszystkich.

Forum znalazłem przypadkiem... tradycyjnie, szukając jakiś testów / opinii o supermoto.