1

Temat: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Mam następujący problem:

Po zamontowaniu FCR 39 i przelotowego wydechu mam problem. A mianowicie motocykl zaczął już odpalać. Na ssaniu chodzi dobrze i nic się nie dzieje. Natomiast przy wyłączaniu ssania muszę trzymać go na obrotach ponieważ lubi sobie przygasnąć.
Jeżeli się rozgrzeje i nie przygasa to ogólnie silnik i cały wydech bardzo szybko się nagrzewają do zbyt wysokich temp.
Kolejnym niepokojącym objawem jest fakt, że silnik pracuje sobie kilka minut po czym sam nagle wkręca się na wysokie obroty i je tak trzyma.
Nie wiem czy powodem jest zbyt uboga mieszanka?
Czy może jest to wina pływka w gaźniku?
A może jeszcze coś innego?

Czekam na rady! ;)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

2

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

dysza?

3

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

hacker33 napisał/a:

Mam następujący problem:

silnik pracuje sobie kilka minut po czym sam nagle wkręca się na wysokie obroty i je tak trzyma.

Czekam na rady! ;)

Moja rada jest taka:
Widać że moto chce zapierdalać a nie pracować sobie bezproduktywnie po kilka minut  :|  :)  :D  :lol:

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Gierwi moze to tez rozwiazanie......... ale chyba nie

5

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

ok więc tak:

moje moto produkuje na podstawie thumpertalk.com
I idąc ich przepisem na FCR w DRZ postąpiłem zgodnie z tym artykułem:
[url]http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=649485[/url]

i wykręciłem z mojego gaźnika pilot air jet
http://www.thumpertalk.com/forum/attachment.php?attachmentid=7980&d=1212241789

jak się jednak okazuje tą dyszę wykręcam tylko w przypadku gaźnika zakupionego w ich sklepie.
Kiedy gaźnik bierzemy tak jak ja od yamahy tą dyszę o rozmiarze 100 pozostawiamy na miejscu :cool:

Więc dysza ta jest już z powrotem i liczę(wierzę), że teraz problemów nie będzie z moją suzi.

Chciałbym się pochwalić, że wyciągnięcie i zainstalowanie FCR w DRZ trwa już u mnie nie 3h a 30 minut :D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

To kiedy próbna jazda?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

7

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Chyba dopiero w poniedziałek.
Jutro jadę do przyszłych teściów na cały dzień :/
Mam nadzieję, że za 2 dni będzie jeszcze ładna pogoda.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

8

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Z tego co napisałeś to masz za ubogą mieszankę. Moto odpala na ssaniu jak wzbogacasz mieszankę. Rura rozgrzewa sie do czerwoności bo jak jest za uboga mieszanka to temepratura spalania wzrasta. Podkręć mieszankę.

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

9

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Brzozrider napisał/a:

Z tego co napisałeś to masz za ubogą mieszankę. Moto odpala na ssaniu jak wzbogacasz mieszankę. Rura rozgrzewa sie do czerwoności bo jak jest za uboga mieszanka to temepratura spalania wzrasta. Podkręć mieszankę.

Racja!

Pomimo tego, że ilość obrotów śrubą od mieszanki była i tak większa niż powinna być a mieszanka była nadal za uboga,sądzę że  powodem było prawdopodobnie brak dysza air jet (czyli odpowiedzialnej za powietrze). Brak dyszy - dużo powietrza. Z dyszą - będzie tego powietrza mniej. Tak wnioskuje. Zobaczymy jak odpalimy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

hacker33 napisał/a:

Chyba dopiero w poniedziałek.
Jutro jadę do przyszłych teściów na cały dzień :/
Mam nadzieję, że za 2 dni będzie jeszcze ładna pogoda.

trzymam kciuki że wrócisz... :D  :D  :D

11

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

próbuj!! Powodzenia.
JA mam w swojej suce wyjęty gaźnik bo mambrana pompki przyspieszacza mi pękła. Efekt taki, że z gaźnika na postoju waha lała sie ciurkiem nawet przy zamkniętym kraniku, a z otwartym - potok!!

Mi wyjęcie gaźnika zajęło 10 min :D wsadze go pewnie w 20 - wiec w sumie wyjdzie czas FRT podobny jak twój, hehe

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

12

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Brzozrider napisał/a:

próbuj!! Powodzenia.
JA mam w swojej suce wyjęty gaźnik bo mambrana pompki przyspieszacza mi pękła. Efekt taki, że z gaźnika na postoju waha lała sie ciurkiem nawet przy zamkniętym kraniku, a z otwartym - potok!!

Mi wyjęcie gaźnika zajęło 10 min :D wsadze go pewnie w 20 - wiec w sumie wyjdzie czas FRT podobny jak twój, hehe

Ja z cieknącym gaźnikiem walczyłem wczoraj - okazało się że puszczał oring na filtrze paliwa w gaźniku.

Ty masz inaczej widzę rozwiązany gaźnik i kranik. U mnie kranik na OFF to OFF bena nie może lecieć. U ciebie chyba jest jeszcze dodatkowy przewód idący od gaźnika do zbiornika? I inne pozycje kranika?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

13

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

hacker33 napisał/a:
Brzozrider napisał/a:

próbuj!! Powodzenia.
JA mam w swojej suce wyjęty gaźnik bo mambrana pompki przyspieszacza mi pękła. Efekt taki, że z gaźnika na postoju waha lała sie ciurkiem nawet przy zamkniętym kraniku, a z otwartym - potok!!

Mi wyjęcie gaźnika zajęło 10 min :D wsadze go pewnie w 20 - wiec w sumie wyjdzie czas FRT podobny jak twój, hehe

Ja z cieknącym gaźnikiem walczyłem wczoraj - okazało się że puszczał oring na filtrze paliwa w gaźniku.

Ty masz inaczej widzę rozwiązany gaźnik i kranik. U mnie kranik na OFF to OFF bena nie może lecieć. U ciebie chyba jest jeszcze dodatkowy przewód idący od gaźnika do zbiornika? I inne pozycje kranika?

Nic z tych rzeczy. OFF RES i ON mam. Jeden przewód łączy gaźnik z kranikiem - bakiem.Gaźnik to Keihin CR Flat.  Jak mam zamkniety kranik waha leje sie ta co wypełnia gaźnik, Jak jest kranik na On to dodatkowe cisnienie daje jeszcze waha w zbiorniku i wypycha te wahę z gaźnika i wlewa sie na jej miejsce. tak to rozkminiam. Dlatego kapie na off a leje sie na on :) ale mam nadzieje że to juz przeszłość. W czwartek przychodzą czesci i montuję sukę na weekend :p

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

14

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

Nie kumam jak może lecieć paliwo z kranika kiedy jest na off? Czyli jak zrobisz na OFF i odepniesz przewód kranik-gaźnik to będzie Ci lecieć paliwo z wężyka?

A tak z ciekawości to ile kosztuje ta membrana?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

15

Odp: Regulacja gaźnika w DRZ FCR

hacker33 i jak?Już teścik był jak się moto sprawuje?

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]