1

Temat: witam

witam wszystkich mam na imię  łukasz i jestem z Zielonej Góry.
Zaraziłem się supermoto oglądając treningi i zawody które odbywały się w zeszłym sezonie na torze Wallrav race center w Starym Kisielinie koło Zielonej Góry.
Poczytałem forum co i jak.W lipcu rzuciłem palenie aby zebrać środki.Zgodnie z uwagami z forum skompletowałem pełen ubiór. No i teraz panowie pozostało najważniejsze motocykl.Oglądam allegro i takie tam,ale może panowie macie jakiś motor do polecenia, może ktoś z was będzie sprzedawał,bądz niesprzedal a nigdzie się nieogłasza itp.
Interesuje mnie pojemność 450 wyłącznie na tor
moje typy to ktm yamaha honda
budżet do 15000

TM

2

Odp: witam

Witaj ;) normalnie rzadkość, że ktoś kupuję najpierw ubiór a potem szuka moto  :lol:
rzucenie nałogu na rzecz innego nałogu tez bardzo pozytywnie  :cool:
Napisz jakie masz doświadczenie z dwoma kółkami na pewno coś się dla Ciebie znajdzie ;)

KTM 690 SMC/Enduro + Akrapovic
Beast mode: ON

3

Odp: witam

strój jest tańszy

TM

4

Odp: witam

Siemasz. Widzę konkretne podejście do tematu.  :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

5

Odp: witam

perpetum napisał/a:

Interesuje mnie pojemność 450 wyłącznie na tor
moje typy to ktm yamaha honda
budżet do 15000

Hej,
Słuszna, torowa postawa.

Na allegro jest RMZ (albo poszukaj w archiwum) od kolegi Żółtego (chyba 13200PLN).
Fura wczesniej jezdzila pod Bartkiem Bochenskim. Wiem ze pod Bartkiem byla az przesadnie serwisowana, ale i Zolty pewnie jej krzywdy nie zrobil. Moto gotowe na tor.

Druga fura, o ktorej wiem, jest od uzytkownika "Jaro". Nie wystawial na allegro. Serwisowana, zadbana, na pewno powie Ci co i jak. Nie kupisz miny. Jaro ma YZ450 z 2007 o ile mnie pamiec nie myli.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

6

Odp: witam

Jest też yamaha Przema Tkacza w jakoś podobnej kasie.

7

Odp: witam