4,861

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

Olaff napisał/a:
uncatchble napisał/a:

[url]http://www.wykop.pl/link/2127742/reakcja-psa-na-pusty-wydech/[/url]



uncatchble 6 godz. temu via iOS +49
@KikU: gdyby miało sie cos mu stać to na Śląsku nie było by psów xD

Bardzo zabawny wpis.

Trochę kopiuję xD

Drive only as fast as              Kawasaki KX 125 98 (sold)
you have it under control        HONDA CRF 450R HM

https://www.facebook.com/uncatchblevideos

4,862

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

[url]http://www.sadistic.pl/wypadek-tata-sadol-vt311804.htm[/url]

KTM 625 SMC

4,863

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

Jaki k***a debil, nie dość że jedzie z kimś na moto to jeszcze tak bezmyślnie wyprzedza, jak bym to widział to bym mu naszczelał po pysku z taką bezmyślność.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

4,864

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

Debil debil ale chociaż ogarnięty

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

4,865 Ostatnio edytowany przez gierwi (2014-08-24 14:24:58)

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

"Ogarnięty"? W jakim temacie!?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4,866

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

Ogarniety stopal we dwojke xDD

READY TO >> TERROR

4,867 Ostatnio edytowany przez toivias (2014-08-24 19:09:34)

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

Wiecie, że tutaj wina motocyklisty wcale nie jest taka oczywista? :)
wiadomo, wyprzedzanie na przejściu i ciągłej wykroczenie ewidentne ale kierowca peugeota przed wykonaniem manewru powinien się upewnić czy nikt go nie wyprzedza ;)
więc przypuszczam, że wina obustronna :] z tego co kojarzę, z radiowozem cichociemnych była kiedyś podobna sytuacja i wyrok w sądzie był właśnie taki.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

4,868

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

Dokładnie jak mówisz , jakby spojrzał w lusterko to napewno by ich zobaczył, bo napewno nie zaczęli mijać jak on skręcał .

Ktm#exc#525#sm

4,869

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

[url]https://www.youtube.com/watch?v=Dy1aYktBEU0[/url]

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

4,870

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

toivias napisał/a:

Wiecie, że tutaj wina motocyklisty wcale nie jest taka oczywista? :)
wiadomo, wyprzedzanie na przejściu i ciągłej wykroczenie ewidentne ale kierowca peugeota przed wykonaniem manewru powinien się upewnić czy nikt go nie wyprzedza ;)
więc przypuszczam, że wina obustronna :] z tego co kojarzę, z radiowozem cichociemnych była kiedyś podobna sytuacja i wyrok w sądzie był właśnie taki.

Opublikowano 4 kwietnia 2014, autor: Bartosz Nadwodny

Przy tego typu zdarzeniach często pojawia się wątpliwość kto jest sprawcą wypadku drogowego, w sytuacji kiedy jeden kierowca skręca w lewo, a drugi kierowca w wyniku wyprzedzania, najeżdża na wykonującego manewr skrętu w lewo doprowadzając tym zachowaniem do wypadku.

Powstaje w tym miejscu pytanie czy sprawcą wypadku jest kierowca skręcający w lewo czy kierowca, który wyprzedza pojazd skręcający w lewym kierunku.

Zgodnie z art. 22 ustawy prawo o ruchu drogowym, kierowca wykonujący manewr skrętu w lewo musi wykonać tę czynność w taki sposób, aby zdążyć wykonać ten manewr, gdyby jego kontynuacja stwarzała zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Jednakże nie oznacza to, że kierowca zmieniający kierunek jazdy zawsze będzie odpowiedzialny za spowodowanie wypadku drogowego. Odpowiedzialność tego kierowcy jest wyłączona, gdy przyczyną wypadku drogowego jest nieprawidłowe zachowanie się innego uczestnika ruchu, w tym przypadku wyprzedzającego kierowcę, który planował skręcić w lewo.

Kierowca pojazdu, który chce skręcić w lewo prawidłowo czyli odpowiednio wcześniej zasygnalizuje wykonanie takiego manewru, ma prawo przypuszczać, że po pasie dla przeciwnego kierunku jazdy nie porusza się żaden pojazd jadący w tą samą stronę co wykonujący manewr skrętu w lewo.

Jak wskazuje art. 24 ust. 5 ustawy prawo o ruchu drogowym, kierowcę, który ma zamiar skręcić w lewo, można wyprzedzić tylko z prawej strony o ile jest to możliwe. Natomiast kierowca, który widzi, że pojazd poprzedzający sygnalizuje zamiar skrętu w lewo nie może go wyprzedzić z lewej strony.

Co więcej w polskim prawie nie ma przepisu, który nakładałby na kierowcę skręcającego w lewo obowiązek upewnienia się czy nie jest on wyprzedzany.

Natomiast taki obowiązek nałożony jest na kierowcę, który zamierza rozpocząć manewr wyprzedzania w art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo o ruchu drogowym. Przepis ten mówi wprost, że kierujący może wykonać manewr wyprzedzania, jeżeli pojazd jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie zasygnalizował zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa ruchu.

Należy w tym miejscu podkreślić, że kierowca pojazdu, który ma zamiar wykonać manewr skrętu w lewo, a który ma być wyprzedzany, powinien odpowiednio wcześniej i wyraźnie zasygnalizować chęć takiego zachowania. Kierowca ten nie ma obowiązku upewnienia się czy wysłany przez niego sygnał zmiany kierunku jazdy dotarł do wiadomości innych uczestników ruchu. Powyższe potwierdza Sąd Najwyższy, który jednoznacznie stwierdził, że kierowca zmieniający kierunek jazdy w lewo, nie ma obowiązku upewnienia się czy nie zajeżdża on drogi nieprawidłowo wyprzedzającemu pojazdowi.

Natomiast nie zawsze kierowca skręcający w lewo będzie zwolniony z odpowiedzialności karnej w przypadku wystąpienia wypadku drogowego. Sąd Najwyższy w takich sytuacjach jak manewr skrętu w lewo nakazuje, aby kierowca wykonujący ten manewr kierował się, niezależnie od zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym, rozsądkiem, przezornością i bezpieczeństwem innych uczestników ruchu.

4,871

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

i pamiętajmy że motocyklista wyprzedał na podwójnej ciągłej ........

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

4,872

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

I przejściu dla pieszych

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4,873 Ostatnio edytowany przez toivias (2014-08-24 21:03:49)

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

jak już cytujesz, to cytuj całość, a nie tylko fragmenty, które Ci odpowiadają ;)

SnowMoto napisał/a:

Opublikowano 4 kwietnia 2014, autor: Bartosz Nadwodny

Przy tego typu zdarzeniach często pojawia się wątpliwość kto jest sprawcą wypadku drogowego, w sytuacji kiedy jeden kierowca skręca w lewo, a drugi kierowca w wyniku wyprzedzania, najeżdża na wykonującego manewr skrętu w lewo doprowadzając tym zachowaniem do wypadku.

Powstaje w tym miejscu pytanie czy sprawcą wypadku jest kierowca skręcający w lewo czy kierowca, który wyprzedza pojazd skręcający w lewym kierunku.

Zgodnie z art. 22 ustawy prawo o ruchu drogowym, kierowca wykonujący manewr skrętu w lewo musi wykonać tę czynność w taki sposób, aby zdążyć wykonać ten manewr, gdyby jego kontynuacja stwarzała zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Jednakże nie oznacza to, że kierowca zmieniający kierunek jazdy zawsze będzie odpowiedzialny za spowodowanie wypadku drogowego. Odpowiedzialność tego kierowcy jest wyłączona, gdy przyczyną wypadku drogowego jest nieprawidłowe zachowanie się innego uczestnika ruchu, w tym przypadku wyprzedzającego kierowcę, który planował skręcić w lewo.

Kierowca pojazdu, który chce skręcić w lewo prawidłowo czyli odpowiednio wcześniej zasygnalizuje wykonanie takiego manewru, ma prawo przypuszczać, że po pasie dla przeciwnego kierunku jazdy nie porusza się żaden pojazd jadący w tą samą stronę co wykonujący manewr skrętu w lewo.

Jak wskazuje art. 24 ust. 5 ustawy prawo o ruchu drogowym, kierowcę, który ma zamiar skręcić w lewo, można wyprzedzić tylko z prawej strony o ile jest to możliwe. Natomiast kierowca, który widzi, że pojazd poprzedzający sygnalizuje zamiar skrętu w lewo nie może go wyprzedzić z lewej strony.

Co więcej w polskim prawie nie ma przepisu, który nakładałby na kierowcę skręcającego w lewo obowiązek upewnienia się czy nie jest on wyprzedzany.

Natomiast taki obowiązek nałożony jest na kierowcę, który zamierza rozpocząć manewr wyprzedzania w art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo o ruchu drogowym. Przepis ten mówi wprost, że kierujący może wykonać manewr wyprzedzania, jeżeli pojazd jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie zasygnalizował zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa ruchu.

Należy w tym miejscu podkreślić, że kierowca pojazdu, który ma zamiar wykonać manewr skrętu w lewo, a który ma być wyprzedzany, powinien odpowiednio wcześniej i wyraźnie zasygnalizować chęć takiego zachowania. Kierowca ten nie ma obowiązku upewnienia się czy wysłany przez niego sygnał zmiany kierunku jazdy dotarł do wiadomości innych uczestników ruchu. Powyższe potwierdza Sąd Najwyższy, który jednoznacznie stwierdził, że kierowca zmieniający kierunek jazdy w lewo, nie ma obowiązku upewnienia się czy nie zajeżdża on drogi nieprawidłowo wyprzedzającemu pojazdowi.

Natomiast nie zawsze kierowca skręcający w lewo będzie zwolniony z odpowiedzialności karnej w przypadku wystąpienia wypadku drogowego. Sąd Najwyższy w takich sytuacjach jak manewr skrętu w lewo nakazuje, aby kierowca wykonujący ten manewr kierował się, niezależnie od zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym, rozsądkiem, przezornością i bezpieczeństwem innych uczestników ruchu.


"...Inny słowy gdy kierowca zamierzający skręcić w lewo zauważy pojazd jadący w tym samym kierunku po pasie, który skręcający w lewo zamierza przeciąć, powinien zaniechać wykonywanie tego manewru. Sytuacja taka powinna spowodować utratę zaufania do kierowcy pojazdu wyprzedzającego, a w konsekwencji do zaprzestania manewru skrętu w lewo.

W takim przypadku odpowiedzialność za spowodowanie wypadku drogowego będzie spoczywać na kierowcy, który zamierzał skręcić w lewo, ponieważ nie ustąpił pierwszeństwa oraz na kierowcy pojazdu wyprzedzającego, ponieważ wyprzedzał w niedozwolony sposób."


EDIT:
Tak wyprzedzał na ciągłej, tak wyprzedzał na przejściu. Czy jest sprawcą wypadku - kwestia dyskusyjna.

Mnie gość wymusił pierwszeństwo.
Chwilę przed swoim dzwonem gumowałem, czy z tego tytułu jestem sprawcą wypadku, bo popełniłem wykroczenie - oczywiście nie.

Nie bronię motocyklistów, tylko twierdzę, że określenie SPRAWCY WYPADKU jest tutaj kwestią mocno dyskusyjną.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

4,874

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

To są trudne tematy. Trudno określić prędkość i odległość od nadjeżdżającego motocykla. Ale np. jadący na gumie motocykl "nie ma światła" z przodu i nie ma możliwości hamowania w prawidłowy sposób, więc kierujący sam pozbawia się szans na uniknięcie kolizji.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4,875 Ostatnio edytowany przez toivias (2014-08-24 21:32:39)

Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM

gierwi napisał/a:

To są trudne tematy. Trudno określić prędkość i odległość od nadjeżdżającego motocykla. Ale np. jadący na gumie motocykl "nie ma światła" z przodu i nie ma możliwości hamowania w prawidłowy sposób, więc kierujący sam pozbawia się szans na uniknięcie kolizji.

dla sprostowania, gumowałem (a szczerze mówiąc trudno to nawet gumą nazwać) PRZED pierwszą przecznicą, dzwon był na następnej ;) jak zawszę znalazł się jakiś nadgorliwy kierowca puszki z kamerką.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08