1

Temat: Suzuki RM 125 zatarty tłok ;(

Witam wczoraj na lataniu z kumplami przy 130km/h usłyszałem szum zacierającego się metalu :( nie ciągłem tego długo kilka sekund sprzęgło stanołem na poboczu pierwsza reakcja dłoń na chłodnice i cylinder :( i już wiedziałem chłodnica żimna cylinder gorący ... Delikatnie ruszam kopką nie drgnie .. także mocno chama przypiekło .. I tu oto moje pytanie jakieś wskazówki przy ściąganiu cylindra ?? domyslam sie ze nie będzie chciał zleść z tłoka :( myślicie ze korba też zatarta ?  a i na szybko sprawdziłem poziom wody juz po zcholowaniu tak jak sie domyslałem musiała mi penknąc chłodnica i wywaliło prawie całą wode :( .... prosze o wskazówki

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

2

Odp: Suzuki RM 125 zatarty tłok ;(

Odkręć świece albo zdejmij głowice bo i tak pewnie bedzie Cie to czekało, nakap troche jakiegoś oleju czy oliwy,potem na biegu popychaj go w jedną i drugą strone zeby sie troszke rozruszał ten tłok, a potem zdejmuj cylinder, dalej chyba bedziesz wiedział co robić :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990