1

Temat: LC4 Supermoto łapie rybke

Witam, z racji tego, że mam chwile przerwy w jezdzeniu mam pytanie:
Czy to normalne ze moje LC4 przy predkosciach powyzej 150 km/h zaczyna lapac rybke? Do pewnego momentu jedzie spokojnie, potem wystarczy maly uskok w jezdni i juz zachowuje sie niestabilnie. Po odpuszczeniu gazu sytuacja sie normuje i moto sie uspokaja. Przy kierownicy mam hanbary a przy oskach aluminiowe crashpady. Opony nowe, cisnienie prawidlowe.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

2

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

Wydaje się, że to normalne bo w moim Lc4 pojawia się dokładnie to samo też przy prędkości 150 km/h.

3

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

w duku to samo

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

tak było a teraz KTM Duke II

4

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

Moze zle ustawienie zawiechy :

"Dobrze, ale co sie stanie jak my zamiast zmienić sprężynę postanowiliśmy ją podkręcić? Teraz zwis negatywny jest krótszy, skutkiem czego w trakcie jazdy nasz motocykl nie jest w stanie optymalnie utrzymać kontaktu z podłożem (na wzniesieniach, małych nierównościach podbijających motocykl do góry oraz przy hamowaniu, gdy tył maszyny zostaje odciążony ). Opona odrywa sie od podłoża, traci trakcję. Przez krótszy zwis negatywny motocykl zmienia swoją geometrię. Tył jest za wysoko, a to może powodować nieoczekiwane nagłe wibracje całego motocykla przy dużej prędkości (motor łapie „rybę")"

Jestem kowalem własnego lotu !
SUZUKI DRZ 400 SM KOZA
####MATEUSZ ŻORY####
http://www.bikepics.com/members/malyzory

5

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

A może za mocno wieszacie się na kierownicy? Macie kaski z daszkiem? Przy wysokich prędkościach pozycja na SM nie jest za bardzo aerodynamiczna, kask enduro ciągnie za łeb i powoduje napinanie mięśni karku i ramion a to jak wiadomo przenosi się na kierę. Szeroka kierownica w relatywni lekkim moto powoduje nerwowe zachowanie.
Oczywiście ustawienie zawieszeń i ciśnienie w oponach też są ważne, ale generalnie jak się motocyklowi nie przeszkadza, to powinien jechać prosto!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

gierwi napisał/a:

A może za mocno wieszacie się na kierownicy? Macie kaski z daszkiem? Przy wysokich prędkościach pozycja na SM nie jest za bardzo aerodynamiczna, kask enduro ciągnie za łeb i powoduje napinanie mięśni karku i ramion a to jak wiadomo przenosi się na kierę. Szeroka kierownica w relatywni lekkim moto powoduje nerwowe zachowanie.Oczywiście ustawienie zawieszeń i ciśnienie w oponach też są ważne, ale generalnie jak się motocyklowi nie przeszkadza, to powinien jechać prosto!


Tak, w kasku enduro jezdze, mozesz miec racje, bo jak zamykam gaz to motor sie uspokaja.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

7

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

ja smigam w integralnym ale jakos sie tym nie przejmuje bo i tak 150 nie mam zamiaru smigac.

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

tak było a teraz KTM Duke II

8

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

Mam to samo, przy 150 ale siadam na baku i pomaga :)
Zeby dociązyć przód

---------------------------
LC4 640 SM Prestige 04'

9

Odp: LC4 Supermoto łapie rybke

lc4 tak ma i nic z tym nie zrobisz spróbuj mocno kolanami bak ścisnąć  pamiętam że to pomagało ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest