maciej_mi napisał/a:A co myślicie o felgach od cbr F2+adapter do zębatki na łańcuch 520? Ja mam średnice szpilek przy CRM 17mm podobnie jak honda XR 400 (poprawcie mnie jesli się myle). Trzeba by dorobić dystanse i tuleje i pewnie coś "skroić" z piast żeby to dopasować.
Muszę Ci powiedzieć z kołami od f2 jest troche roboty, przynajmniej w przypadku mojej YZ. ale jeśli już na to się uprzesz, to moja rada jest taka, żebyś brał przednie koło od f3 bo ma pływającą tarcze, a tylne zostaw od f2. Szczególnie z tylnym kołem, bo trzeba zebrać bardzo dużo materiału. Poza tym f2 ma łańcuch 530, a yz ma 520, wiec trzeba zmniejszyć grubość zębatki. ale to akurat nie jest trudne:D Swego rodzaju alternatywą jest też zrobienie zębatki na zamówienie, ale taka przyjemność kosztuje 200 zł
Koła od tzr wymagają mniej pracy, bo wstawiałem je swego czasu do DT 125. Trzeba tylko zrobić adapter do przedniego zacisku, nowe ośki i tuleje dystansowe.
Niestety wspólnym problemem, w przypadku obu kół będzie średnica tylnej tarczy hamulcowej. Moim sposobem na to będzie, nowy adapter do tylnego zacisku:D
yz 250 sm stunt bitch