1

Temat: 525 EXC światła mijania tył

Czy ten model ma takie światła?

stop jest i działa dobrze(przód też jest ok), wykręciłem lampe ale jest tylko 1 żarówka i właśnie się zastanawiam czy ten typ tak ma czy mam coś zwalone.

SUZUKI DRZ 400 SM K6 ---> KTM 525 EXC SM

2

Odp: 525 EXC światła mijania tył

Są żarówki dwuwłóknowe i może jedno już się przepaliło, wymień żarówke i może będzie działać, koszt takiego eksperymentu to z 3 zł wiec chyba warto spróbować :)

Husqy SMR-R 450

3 Ostatnio edytowany przez snowboarder (2012-05-27 10:49:42)

Odp: 525 EXC światła mijania tył

kusloncu napisał/a:

Są żarówki dwuwłóknowe i może jedno już się przepaliło, wymień żarówke i może będzie działać, koszt takiego eksperymentu to z 3 zł wiec chyba warto spróbować :)

hmmm ale jestem zielony :) dziś jakieś święto więc jutro poszukam żarówki po sklepach, taka żrówka to jakiś mało standardowy produkt czy dostane w castoramie coś pasującego do motura? :)

SUZUKI DRZ 400 SM K6 ---> KTM 525 EXC SM

4

Odp: 525 EXC światła mijania tył

Zobacz na stacji benzynowej. Typowe żarówki mają. I dzisiaj otwarte.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

5 Ostatnio edytowany przez gierwi (2012-05-27 13:31:49)

Odp: 525 EXC światła mijania tył

Światło pozycyjne, a nie mijania. Tak jak Maciey pisze kup sobie na stacji, ale pewnie za chwilę znów otrząśnie włókno i będzie powtórka. Poszukaj na allegro żarówki LED. Coś jak to:

[url]http://moto.allegro.pl/zarowka-diodowa-18-led-czerwona-p21-5w-bay15d-i2353252341.html[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Odp: 525 EXC światła mijania tył

Zwykle żarówy dwuwłuknowe 21/5W jak pisza chopy wyzej z trzonkiem BAY15S.
Ledowa moze i dobra ale taka zwykla musi dzialac i nawet w terenie nie powinna sie otrząsać :)