Odp: DRZ problem? pytanie?
*
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ problem? pytanie?
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
*
Oringowego lancucha nie powinno sie myc nafta
A czemuż to? Wyjaśnij proszę.
Ja wiem, że nafta jest świetnym preparatem myjącym łańcuchy. Nie powinno się używać benzyny ekstrakcyjnej, bo potrafi rozpuścić nasze o-ringi.
Oringowego lancucha nie powinno sie myc nafta, tak samo jak powinno sie uzywac smaru do lancuchow oringowych. Nafta i inne smary moga zniszczyc oringi. Moj kumpel mial podobny problem, powodem byl za mocno napiety lancuch. Po odpowiednim poluzowaniu wszystko wrocilo do normy. Jaki masz luz na lancuchu jak siedzisz na motorze?
Pzdr
W serwisówce jest napisane żeby naftą czyścić. Z tym naciągiem mam problem bo za h... nie wiem jak to zmierzyć. Jak mam oparte moto na stopce to od wahacza mam jakieś 5-6 cm w najniższym punkcie łańcucha, ma być miedzy 4 a 5cm . Wcześniej miałem wrażenie że był za luźny bo wisiał dość znacznie. Ustawiałem naciąg z kumplem ale on też na oko ustawia, lata w terenie więc raczej za mocno by mi nie naciągnął. Sprawdzał naciąg jak na moto siedziałem. Potem jeszcze trochę sam podciągnąłem bo moto mi na 1 2 biegu jak powoli jadę i z zamkniętego gazu odkręcę to czuje szarpniecie. I właśnie w tedy się zaczęło to czego dotyczy temat. Ale zaraz po jeździe testowej popuściłem do wcześniejszego stanu.
To moje pierwsze moto więc się motam jak dziecko we mgle z tym naciągiem łańcucha a nie mam nikogo kto by się konkretnie znał i by mi łopatologicznie wytłumaczył i pokazał.
W serwisówce niby jest rysunek ale za dużo do tematu nie wnosi, mierzenie w powietrzu bez punktu odniesienia jakoś mi nie wychodzi.
A czemuż to? Wyjaśnij proszę.
Ja wiem, że nafta jest świetnym preparatem myjącym łańcuchy. Nie powinno się używać benzyny ekstrakcyjnej, bo potrafi rozpuścić nasze o-ringi.
od kiedy to benzyna rozpuszcza oringi ?? nitro to sie zgodze ale w zyciu ekstrakcyjna !
*
W serwisówce niby jest rysunek ale za dużo do tematu nie wnosi, mierzenie w powietrzu bez punktu odniesienia jakoś mi nie wychodzi.
Kup taki kątownik w kastoramie czy innym sklepie ze wszystkim [url]http://www.narzedzia.pl/photo/product/f520x310/K%C4%85townik-aluminiowy-350-mm-38244.jpg[/url] , przykładasz od spodu do wahacza na wysokości opony, wciskasz łańcuch paluchem w górę, wciskasz w dół i masz w miarę dokładny pomiar luzu z konkretnym punktem odniesienia.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ problem? pytanie?
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 83 zapytań