Odp: DRZ problem? pytanie?
jeśli to to łożysko to co armagedon silnik na pół? orientuje się ktoś jakie koszty?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ problem? pytanie?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jeśli to to łożysko to co armagedon silnik na pół? orientuje się ktoś jakie koszty?
ja już nie pamiętam(od 2 lat stoi kat w mojej stajni ) ale raczej tak sprawdź pierwsze potem lamętuj może to być pierdoła koszt łożyska uszczelek i czteropaka przy wymianie a i uszczelniacz od razu by się zdał
A i jeszcze jedno przy wrzucaniu jedynki jest lekkie szarpniecie do przodu nie zawsze ale w 90%(czy to normalne?) Ale tak było od początku jak go kupiłem.
A i jeszcze jedno przy wrzucaniu jedynki jest lekkie szarpniecie do przodu nie zawsze ale w 90%(czy to normalne?) Ale tak było od początku jak go kupiłem.
Jeżeli jest to lekkie beż żadnych większych zgrzytów i ciągnięcia to normalne w każdym motocyklu :)
Bonczurski napisał/a:A i jeszcze jedno przy wrzucaniu jedynki jest lekkie szarpniecie do przodu nie zawsze ale w 90%(czy to normalne?) Ale tak było od początku jak go kupiłem.
Jeżeli jest to lekkie beż żadnych większych zgrzytów i ciągnięcia to normalne w każdym motocyklu :)
Dzięki:)
Ciągnę dalej temat dziwnego odgłosu z okolic zębatki zdawczej.
Zrzuciłem dzisiaj łańcuch i sprawdziłem tak jak pisał smx czyli kręciłem ręcznie zębatką, żadnych luzów przeskoków zacięć nie zauważyłem. Odpaliłem moto wrzuciłem 5 zwiększyłem obroty dźwięk nie wystąpił. Luzu na samym wałku nie dałem rady sprawdzić bo nie mam takiego klucza dużego, ale razem z zębatką nie wyczułem żadnych odchyleń od osi tylko leciutki luz samej zębatki spowodowany słabym dokręceniem o czym wcześniej pisałem. Czyli mogę wykluczyć że to łożysko wałka?? Zostaje w takim razie tylko łańcuch, umyje go do białego i konkretnie przesmaruje jakimś ciężkim olejem zobaczymy jaki będzie efekt.
Moje pytanie jaki rozmiar klucza do nakrętki zębatki zdawczej w drz?? Mam zamiar ją zdjąć przeczyścić tam wszystko i skręcić solidnie na klej do gwintów.
Jakim olejem przesmarować łańcuch? Do tej pory smarowałem motulem off road w sprayu.
Czym wyszorować łańcuch? Naftą?
...Czym wyszorować łańcuch? Naftą?
Dokładnie, nafta będzie najlepsza i raczej najtańsza. Tylko uważaj z tym szorowaniem, ja załatwiłem sobie łańcuch w poprzednim moto w taki sposób, że przy użyciu nafty wyszorowałem szczoteczką łańcuch do białego. Był taki ładny, czyściutky. No i kaplica, nafta z pomocą szczoteczki dostała się pod oringi wypłukując smar. Po jakimś czasie ogniwa łańcucha zaczęły tracić zdolność obracania się na sworzniu- łańcuch wzdłuż wahacza nie był już od tej pory nigdy naturalnie prosty, w jednym miejscu normalny luz, a w innym konkretnie napięty, co za tym idzie na całej długości łańcuch znacznie się skrócił i zaczęła się degradacja całego napędu (mała zębatka wygląda jak słoneczko). Wisi gdzieś na ścianie w garażu przypominając o nieumiejętnym obchodzeniu się z łańcuchem.
Reasumując:
NAFTA jak najbardziej, ale tylko na szmatkę i łańcuch elegancko tak wyczyścisz. Nie polecam wymywać naftą zabrudzeń z zakamarków łańcucha.
Pamiętajcie... kto nie smaruje łańcucha, temu silnik wybucha...! ;)
Odnośnie zębatki zdawczej i niewiadomego pochodzenia luzu na niej [url]http://www.thumpertalk.com/topic/540670-counter-shaft-sprocket-loctite-fix/[/url]
Odnośnie zębatki zdawczej i niewiadomego pochodzenia luzu na niej [url]http://www.thumpertalk.com/topic/540670-counter-shaft-sprocket-loctite-fix/[/url]
a co ja mam owce poliglotkę koło siebie ? chcesz pomóc to przetłumacz ...
Bonczurski znalazłem problem ! niema za co zawsze pomogę :)
赛玛
西梅奥 希克斯特 苏妮娅 苏萨娜 特科拉 托马斯 瓦伦丁
a co ja mam owce poliglotkę koło siebie ? chcesz pomóc to przetłumacz ...
Nie przesadzaj, to nie japoński. Bez urazy, nie mam czasu siedzieć i bawić się "owcę poliglotkę" bo mam duzo mniej lub bardziej ciekawych rzeczy o roboty. Masz problem to sie wysil i wrzuc sobie tekst chociażby w tłumacza google, nie masz to po co komentujesz. Może ktoś skorzysta z linka.
Pozdrawiam
Odnośnie zębatki zdawczej i niewiadomego pochodzenia luzu na niej [url]http://www.thumpertalk.com/topic/540670-counter-shaft-sprocket-loctite-fix/[/url]
Dzięki ale u mnie luz był wiadomego pochodzenia( lekko poluzowana nakrętka)
Dalszy ciąg tematu.Nabyłem klucz 30 i odkręciłem mała zębatkę luzu na wałku niema żadnego. Poskręcałem wszystko konkretnie na klej teraz zębatka siedzi jak trzeba. Umyłem dużą zębatkę i łańcuch, dźwięk dalej występuje a przy przyśpieszaniu się nasila więc stawiam że to łańcuch dogorywa dziwne bo jakoś bardzo wyciągnięty nie jest. Mam większą tylną zębatkę i naciąg na 2 kresce.
Dzięki wszystkim za pomoc, przynajmniej wykluczyłem najgorsze.
Policz ile masz ogniw w łańcuchu - może ktoś rozciągnięty łańcuch skrócił i stąd ten naciąg
A ile powinno być?
A co sądzicie i tej zębatce widać że delikatnie podtarte zęby ale jeszcze chyba obleci jak ją miałem na moto to tego nie widziałem dopiero po demontażu zauważyłem więc chyba minimalnie.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ problem? pytanie?
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 75 zapytań