1

Temat: Problem z hamulcem

Witam !

A więc sprawa wygląda tak ,że zdjąłem przedni hebel abo obejrzeć stan klocków oraz trochę go przemyć i jak miałem go ściągniętego to kumpel wcisnął mi klamkę po czym tłoczki się zacisnęły na tyle że teraz nie włożę go na tarczę już nie mówiąc o jakimkolwiek montażu jakie więc wyjście z sytuacji ? Jakiś odpowietrznik ? Spuszczenie płynu do zera i cała procedura czy jak ? Nie znam się więc proszę o pomoc może sam w " garażowym " zaciszu to ogarnę fajnie by było na week z góry dzięki
Moto to Derbi Senda 125 sm a hebel to standardowy orginalny AJP

2

Odp: Problem z hamulcem

wystarczy wcisnąć tłoczki spowrotem i po bólu

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

3

Odp: Problem z hamulcem

myślisz że nie próbowałem ... miałem mało czasu ale chyba ciężko będzie je wcisnąć jutro sprawdzę może się uda

4

Odp: Problem z hamulcem

Jeżeli to jest zacisk 2 tłoczkowy to wciśniesz je z powrotem bez problemu.
Możesz odkręcić tylko pokrywę zbiorniczka na pompie żeby płyn miał łatwiej.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Problem z hamulcem

może ci przewód spęczał i ciężko ci będzie wcisnąć bez odkręcenia odpowietrznika a jak tak to do wymiany

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

6

Odp: Problem z hamulcem

I zanim wciśniesz je z powrotem to je dokładnie wyczyść i przeleć smarem to tłoczków ham. lub chociaż płynem ham. abyś nie wciskał ich na sucho i do tego brudnych

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Problem z hamulcem