16 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-05-14 20:10:35)

Odp: Kalkulator przelozen

Manual prawdę Ci powie:

[url=http://hacker33.wrzuta.pl/plik/0YNf3sQCHva/dr-z400s-sm-e_k6]INSTRUKCJA OBSŁUGI[/url]   <-KLIKNIJ

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

17

Odp: Kalkulator przelozen

według kalkulatora w drz400sm 13/44 max predkosc to 106??? chyba ze cos namieszałem ?! (według tabeli) seria ma 15/44 ??

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

18

Odp: Kalkulator przelozen

za hu...a pana nie wiem jak to ogarnąć jak ktoś może to pomoże : mam 13/44  i jak te cholerne kiosy na biegach obliczyc!!! dodatkowo mam ang.licznik i kola od sm nie wiem ale jakies przekłamania są bo idzie 95 mil a to jest prawie 153 kilosy !!!! a wydaje mi sie jakbym okolo 120 lecial

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

19 Ostatnio edytowany przez paolo (2013-03-31 09:52:10)

Odp: Kalkulator przelozen

.

20

Odp: Kalkulator przelozen

spoko dzieki! a ktos ten kalkulator ogarnia? chodzi mi o wyliczenia predkosci na biegach przy doborze róznych  zębatek?

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

21

Odp: Kalkulator przelozen

No a czego tam nie rozumiesz?

Łukasz "Dragilla" Sacha #17

22

Odp: Kalkulator przelozen

dragilla napisał/a:

No a czego tam nie rozumiesz?


wszystkiego!!! w które rubryki wpisywać ilość zębów tył/przód itd...

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

23

Odp: Kalkulator przelozen

ja pierdziele łątwiej sie tego juz zrobic nie dało.... wybierasz z listy swój motocykl ładuja ci sie parametry potem tam gdzie masz
Final Drive Ratio
Front / Rear
uzupełniasz takie jak sobie wyśniłes i heja tylko ze ty pewnie masz przerobionego enduraka na sm wiec i rozmiar kół musisz zmienic ale tego mi sie opisywać nie chce

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

24

Odp: Kalkulator przelozen

ale zes wytłumaczył stary... tyle to ja też wiem od bladego rana wpisuje na ustawieniach drz400sm 13/44 i wychodzi 106kmh i juz olać moje koła chodzi mi o typowy sm  dobra h*j z tym!

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

25

Odp: Kalkulator przelozen

dobra juz jestem mistrzem w tym  :D

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

26

Odp: Kalkulator przelozen

no to sie nie dziw to suzuki jest i na mj gust to jest 152 przy 9k obrotów ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

27

Odp: Kalkulator przelozen

hah na tej stronce z przełożeniami niema kx takiego jak mój ale mam dwa rodzaje na tył 39 zębów i 42, z przodu siedzi 14, latałem w traski po 400 km swoim na 14/39 i 120 km/h bez problemu stałą jeździł a jak się odkręciło to według licznika u kumpla w plastiku było ok 165 km/h, 42 zakładałem jak poszaleć się w mieście chciało i tak do 120 km/h to żaden plastik nie dawał mi rady albo kumple ciency poprostu ;p

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

28

Odp: Kalkulator przelozen

policzy mi ktos do rmz450 k5? :) bo cos dziwnie pokazuje. zebatki 15/46 ;]

Rm-Z 450 MEOW MOTORSPORT PROJECT:
Powered by: Yosh St-R cams, STM slipper, Devil Sprinter, Braking M/C, MM 4-pot, Twenty Suspension, No-Moto MX Graphics
und gejowski lawendowy lakier :P

29

Odp: Kalkulator przelozen

Ja chyba jestem głupkiem, bo ten kalkulator mi dziwne rzeczy pokazuje.
Mam w DRZ SM zębatki 14/49 i wczoraj na S8 (oczywiście w need for speed na konsoli) skulony jak baranek jechałem licznikowe 130km/h. Wg kalkulatora miałem prawie 10.000 obrotów??
To w ogóle możliwe w DRZ?
Czy ktoś mi pomoże (proszę ładnie jak amator) ustalić na jakie zębatki mogę zmienić żeby zachować długość łańcucha jaką mam? (nie wiem jaką, kupiłem jak jest). Chciałbym zwiększyć vmax o jakieś 10km/h, na razie jedynki prawie jakbym nie miał..
Lepiej zmieniać sam przód, sam tył, czy obie? Ładnie proszę o pomoc :)

wzium?

30

Odp: Kalkulator przelozen

zmieniając przód oszczędzasz kasę bo jest ona najtańsza i w zupełności wystarczy wymienić właśnie tą , o 1 ząbek powinno dać twój wymarzony efekt :) ale jak piszesz ,że prawie nie masz jedynki to może daj ze 2/3 ząbki więcej , dla pewności poczekaj na opinie innych lub sprawdź na kalkulatorku