61 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-04-10 15:51:58)

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

A może racje ma ten kto powie, że nie jest to moto stworzone do latania po 2 paki. Nikomu z was to nie przyszło do głowy ?
Bynajmniej nie mówię tu o osiągach silnika. SD ma maxa 235 (zakładajać że jest absolutnie bezwietrznie) i zawieszenie zestrojone niemal torowo. A wy chcecie na SMT latać po dwie paki oczywiście wymagając by prowadził sie jak moto torowe.
Jeśli ktoś chce latać po 2 paki w prędkościach przelotowych to raczej LC 8 ale w wersji RC 8. ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

62

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Sebek, masz dużo racji, nie jest to moto stworzone do latania powyżej 2 pak. Jednak zdarzają się sytuacje na drodze gdzie można chwilami tyle pocisnąć (nie że cały czas). Jednak jeśli przy idealnej przelotowej prędkości w przypadku tego modelu 160 km/h bije na kierze to przyznaj że chyba nie do końca wszystko jest idealnie zestrojone. Tak jak pisałem, brak stabilności występował dopiero powyżej 2 pak, poniżej moto lata mega stabilnie i ma się wrażenie że waży znacznie mniej niż w rzeczywistości. Ogólnie rzecz biorąc poręczność wspaniała.

63 Ostatnio edytowany przez gierwi (2012-04-10 19:22:26)

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Ja jak zwykle stawiam na napinkę jeźdźca. Sorry, ale po przesiadce z supersporta na tego typu moto, większość ludzi czuje się nieswojo i jak zacznie dmuchać to nie ma jak się schować za owiewką trzymając gałąź.
Moja Huska przy V-max ok. 165 km/h zaczynała myszkować i pomagało poluźnienie chwytu.
Mój SMC jest stabilny do v-max.
Mój 950 SM również do licznikowej prędkości 235 km/h po przyzwyczajeniu się do pozycji był stabilny.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

64

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Gierwi to teraz jest gość z ładnym bagażem doświadczeń:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

65

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Znowu troche poczytalem i winny jest rozklad mas.
Na trzepotanie ma wplyw pare rzeczy:
1 ilosc paliwa w baku - do 190 dociagalem przy pustym
2 masa kierowcy (moja 100kg)
3 kufry (jechalem z jednym) ale mam juz zamontowany stelaz na trzy.
Sprobuje poprawic punkt 1 i 3, a w dlugim okresie punkt 2 :)
Nie mniej caloksztalt SMT - super motocykl. Spalanie jeszcze w normie (7.5) - czyli tyle co R1, zajebista pozycja, niesamowite hamulce, ladny dzwiek, ciag w turystyce, porownywalny ze 180-konnym litrem, mimo 1 zarowki super swiatla, pasazerka powiedziala, ze na wygodniejszym nie siedziala. Na postoju jeszcze czuc wyzsza mase niz 690tki, ale po miescie smiga rownie zwinnie.

KTM SMT, R1, 690e

66

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Cały czas latałem ścigawami może nie stricte ale vfr,vtr,rsv,speed triple aż w końcu kupiłem jako drugie moto drz ...i sie zaczeło teraz mam drz i ktm 950sm ....Nie ma recepty co jest super...Każdy ma inne upodobania ale na moim przykładzie można zobaczyć że upodobania się zmieniają...Wspominam rsv mille jako najlepszy bike w mojej historii ale niestety fajny na fajne drogi po przejechaniu ktm 950 w Bieszczady nie mogłem się nacieszyć i tak jest już ponad rok..Jak na mnie to długo bo czasmi sprowadzam motorki ze Stanów i łatwo wymieniać jest sprzęt...Drz jest już czwarty rok a ktm zaczyna drugi sezon...Polecam jak najbardziej i jeśli dysponujecie większą kasą to 990sm bo jest wygodniejszy i ma obrotomierz co ułatwia życie ludziom z duszą ściganta  ps ,,,,to sa

67

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Gdzie kupic niedrogo wydechy do tego kata ? Czy 990sm fajnei gada na leo ?

68 Ostatnio edytowany przez maxym73 (2013-05-20 12:06:27)

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

SORY temat przeniosłem do nowego wątku

69 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2015-04-04 11:51:21)

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Troche odkopię:) Panowie a co jezeli kierownik ma 170cm wzrostu, bo z tego co wyczytałem niscy mogą mieć problem ze względu na wysokość kanapy. O ile na exc to nie stanowi problemu ze względu na wagę ~120kg to przy ~190 juz jakies problemy mogą byc. Jak wogole wyglada przesiadka z 525 na takie 950 czy 990( tylko i wyłącznie chodzi mi o wersje SM i SMR) wiem ze niektórzy taka zmianę przeszli. Nie latał bym tym po zadnych terenie (ew. lekki szuterek) chciałbym przesiąść sie na cos bardziej uniwersalnego co by mnie zawiozło troche dalej niż exc którym turlam sie wokół komina, a moje miasto ~20tys mieszkańców nie daje możliwości popisu bo po 10min jazdy jestem juz ganiany, a i okoliczne wiochy mam objezdzone do zerzygania. Z drugiej strony szkoda mi sprzedawać bo zajebiscie lubię swoje 525 ale niestety na dwa moto brak funduszy:( Co o tym myślicie?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

70

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Kanapa jest w tym niższa niż w EXC i jest jak na nakeda szczupły w talii, więc nie powinno być problemu.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

71

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

[url]http://motormania.com.pl/testy/sos/ktm-990-sm-fun-factory-strefa-opinii-subiektywnych/[/url]

Tu masz dość ciekawy artykuł kolegi Fat ;)

72

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

pol_lol napisał/a:

[url]http://motormania.com.pl/testy/sos/ktm-990-sm-fun-factory-strefa-opinii-subiektywnych/[/url]

Tu masz dość ciekawy artykuł kolegi Fat ;)

Artykułów to juz wiekszosc przeczytałem nt. 950 i 990:) Głównie chodzi o to czy taka przesiadka ma sens i jak sie mozna odnieść (prowadzenie, zakręty, fun) po przesiadce w stosunku do takiego 525 czy innego wyczyna.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

73

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Według mnie lepiej brać duke jeśli już musi być v2 (bardziej przystosowany do takiej mocy). A przesiadka ma sens bo dostarczy ci zupełnie nowych wrażeń. Jestem zdania, że warto co jakiś czas zmieniać typ sprzętu. Wszystkiego trzeba spróbować żeby stwierdzić co tak naprawdę najbardziej ci odpowiada.

74 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2015-04-04 16:29:22)

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Super Duke nie w chodzi wogole w grę, wydaje mi sie ze SM smr jest jak najbardziej przystosowany do takiej mocy, bo bedzie to głownie na tylnym kółku latać jak cos;)) SM myśle ze ma do takich rzeczy lepiej przystosowany zawias i lepsza geometrię jak i typową pozycje supermotową.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

75 Ostatnio edytowany przez karol128 (2015-04-04 17:49:54)

Odp: ktm 990 950 sm warto ?

Niby tak ale u mnie akurat czym większa prędkość tym więcej endorfiny więc wolę sportową geometrię przy takiej mocy - co kto lubi:)