1 Ostatnio edytowany przez ciernik (2012-03-14 17:33:36)

Temat: Wymiana uszczelniaczy lag KTM 520

Prośba o porady i naświetlenie tamatu.
Wycieka olej z lagi przez uszczelniacze - rura 43mm - dość znacznie i bez wcześniejszych objawów.
Czy do wymiany sa potrzebne jakieś specjalne klucze? Jak to robicie w skrócie i po kolei.
Może znacie link do podobnego tematu, zdjęcie/przekrój takiej lagi.
Z góry dzięki za sugestie, na co zwracać uwagę.

edit:
serwisówkę już chyba znalazłem:
[url]http://www.husaberg.org/download/manuals/other/wpis.zip[/url]

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

2

Odp: Wymiana uszczelniaczy lag KTM 520

Wczoraj przerabiałem temat z 4860 MXMA
Jedyny tip jaki mi przychodzi do głowy to olejowy wepchnij starym rozciętym i założonym na lagę

powodzenia

P.S
uszczelniacz taniej niż na allegro znajdziesz z all balls w IC

LC4

3 Ostatnio edytowany przez figiel (2012-03-14 19:42:20)

Odp: Wymiana uszczelniaczy lag KTM 520

[url]http://www.supermoto.pl/2012/01/regeneracja-przedniego-amortyzatora-przez-twenty-suspension/[/url]
a to nie podobne
[url]http://www.ktmforum.co.uk/technical-how-tos/51419-changing-seals-wp-closed-cartridge-forks.html[/url]

[url]http://www.youtube.com/watch?v=5jS3kW1zuDo&feature=related[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU&feature=fvsr[/url]

nie oglądałem tego ale chyba o to chodzi

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

4

Odp: Wymiana uszczelniaczy lag KTM 520

warto spolerowac troche golen, wygładzic mikrorysy i perfekcyjnie wszystko wyczyscic . Zakładajac uszczelniacz na lage uzyc specjalnego kapturka albo grubego kondona zeby nie uszkodzic warg uszczelniacza podcasz nasuwania na lage. do wbijania uszczelniacza najlepiej dorobic odpowiedni przyzad (odpowiedniej srednicy rura przecieta wzdlóz na pól a na złaczu powinny byc kołki ustalajace i wszystko zkrecane do kupy np opaska zaciskowa.
Nie uzywac ostrych nazedzi, nic nie robic na siłe i najlepiej poszukaj manuala do lag wp i tam masz krok po kroku co i jak zrobic i jakich narzedzi uzywac.
Pare specjalistycznych narzedzi przydalo by sie ale w przypadku twoich lag spokojnie mozna je tanim kosztem wykonac, nie za zbyt skomplikowane.

hybryda

5

Odp: Wymiana uszczelniaczy lag KTM 520

Dzięki Wszystkim - już się trochę wszystko klaruje :-)

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally