Temat: KTM lc4
Witam takie pytanko do Was.....na seryjnych przełozeniach jaki jest vmax tego SM? chodzi o to czy mozna jakos tym jezdzic w trasie z normalna predkoscia.
Nadaja sie jakos do dłuzszych tras? tj 100-150km.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM lc4
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam takie pytanko do Was.....na seryjnych przełozeniach jaki jest vmax tego SM? chodzi o to czy mozna jakos tym jezdzic w trasie z normalna predkoscia.
Nadaja sie jakos do dłuzszych tras? tj 100-150km.
2005r 178 i ni huja wiecej ;p
2003/2004 175 :) zrobiliśmy ok 800km i bez problemów, przygotuj się tylko na bolącą dupę i drgawki palców nawet u nóg :)
Jak sie komuś chce to na wszystkim zajedzie i prawie wszędzie :D
Ja na mojej DT 50 pojechałem do Częstochowy (120k w 1 strone)
Dupa boli ale bez przesady :) no i drganie wszystkiego co sie ma troche wnerwia :P
Ale tak to myśle że na moto enduro/sm można jeździć większe trasy bez problemu
Ale tak to myśle że na moto enduro/sm można jeździć większe trasy bez problemu
No to już wtedy pełne SM, SadoMaso, bez urazy.
Ja wyrabiałem 150 km na XR650 i czułem już w dupie pełne SM, a nawet BDSM :). I ból dupy, i morze nudy.
Poza tym SM nadaje sie do turystyki tak jak salceson i zołądkowa do balu w operze wiedeńskiej, nia ma co się czarować. Niby da się zagryzać tym salcesonem Wytrawne Bordeaux rocznik 1928, ale do turystyki to ja SM nie widzę. Chyba ze ktos lubi miec sponiewierany zwieracz, rózne są gusta :)
tylko własnie tu nie chodzi zeby sie snuc po trasie 80-90km/h tylko jechac tak w miare żwawo 120-130
Jeśli chodzi o duze SM poprzerabiane z enduraków to z turystyka nie ma problemu. Mam DR 650 SE przerobione na SM i nie jedna trase dalej leciałem. Jeśli jedzie sie samemu i można sie od czasu do czasu troche na kanapie przesunać to i calutki bak onn-stop moge jechać czyli tak jak raz mi sie juz zdarzyło 260 kilosów bez przerwy. We dwie osoby troche gorzej ale też nie narzekałem 180 kilosów bez przerwy i tyłek tylko troszke bolał. Bardziej hardkorowe SM nie nadaja sie do jazdy po trasie i nie ma co sie o tym rozwodzic.
P.S. Na trasie jechałem moja DR stale 120km/h we dwie osoby momentami do 140 i wiecej maks 155 i to był kres mozliwosci - spalanie przy takiej jeździe wyszło kosmiczne 4,2 litra na 100km:D
ta dokładnie lc4 jak to okresliles dużesm sie nadaje małe zwinne i zapierdalajace 450/500 juz nie ze wzgeldu na wygod i to jak wdupe silnik dostanie
siema
moj smc660 maks na standardowych przelozeniach ponad 180 :)
najwieksza trasa to z bydgoszczy, wiec klasycznie co 100 km przerwa na tankowanie i przyokazji na przywrocenie dupie normalnego ksztaltu :) w trasie 120-130 na standardowych przelozeniach mozna trzymac tak zeby nie zaj... silnika obrotami :)
oczywiscie jesli w enduro kasku to zatyczki do uszu coby nie ogluchnac od swistu powietrza :) i nie w deszcz bo nos i kawalek twarzy co nie zaslaniaja gogle to zmasakrowany jak iglami :)
pozdro,
doomin1
smc660
tak sobie wyszukuje danych technicznych dla rocznika 2000 i 2001 i znalazlem takie cos ze wg tej strony rocznik 2000( http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_620_supermoto_2000.php ) posiada 60 koni ale juz rocznik 2001( http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_lc4_620_supermoto_2001.php ) ma 50. to prawda czy poprostu ktos sie pomylil?.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM lc4
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 81 zapytań