1

Temat: Na tor z homologacją

Witam

Jak w temacie, szukam motocykla SM który przede wszystkim dobrze sprawdzi się na torze, ale będzie posiadał homologację...
Na obecną chwilę nie posiadam własnego transportu, poza tym nie chce mi się tłuc za każdym razem z przyczepą na miejscówkę obok.
Chciałbym się zmieścić w ok 12-13tyś, max 15.

Znalazłem Husky SMR 510 - bardzo mi się podoba, trochę drogawa,  czytałem o tytanowych zaworach i braku zamienników co swoje  kosztuje :/

CRFX 450 - znowu jakiś problem z zaworami które lubią się urywać :/

Czy mam jeszcze jakiś wybór?
Interesują mnie konkurencyjne sprzęty na tor, DRZ i WR raczej nie spełnią moich oczekiwań...
Nie zaprzeczam, że chciałbym spróbować swoich sił podczas jednej z eliminacji PP w tym sezonie

Pozdrawiam
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

CRF 450 R Supermoto
http://www.bikepics.com/members/kcsport/

2

Odp: Na tor z homologacją

siema mam do opierniczenia swoja yz-te 400 w supermoto wlasnie z homologacja jak cos to PW.

tylko i wylacznie "SUPERMOTO"!

MZ 125 sm-sprzedana >> DRZ 400 AKRAPOVIC-sprzedane >>yz 400f + Supermoto kit - sprzedana

3

Odp: Na tor z homologacją

Cześć mam coś co spełnia twoje wymagania jest to CRF 450 wersja R zarejestrowana i ubezpieczona w PL, ma robiony zawias pod SM, jest po remoncie i nie wymaga wkłądu finansowego . jeśli jesteś zainteresowany PW
Cena do dogadania , wyjściowa kwota 13 tys

CRF 450 - SPRZEDAM

4

Odp: Na tor z homologacją

zagadaj do Senso on prawdopodobnie bedzie sprzedawal  Husqvarne smr 510  kupil nowke 3lata temu i na 100% ma homologacje
jechal nia w MP w zeszlym roku wiec sprzet napewno doinwestowany
i to NIEPRAWDA ze nie ma stalowych zaworow do nich bo sa po 120pln za szt poniewaz zakladalem u siebie to i WIEM

5

Odp: Na tor z homologacją

stalowy zawór do huski, szczerze odradzam, mój bardzo szybko i bardzo dotkliwie skończył żywot ...

KC jak zainteresowany jesteś huską daj znaka na PW pogadamy

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

6

Odp: Na tor z homologacją

Wr to osiągami praktycznie to samo co crfx
Yz to osiagami crfR :)
A wiadomo ze przy motocyklach na tor będą duże koszty wszystkiego :)
Jest jeszcze exc 450-530
Huska 450
A na allego znajdziesz yzf 450 czy crfr zarejestrowaną. Kolega Pomian ma na sprzedaż :)

Husqy SMR-R 450

7

Odp: Na tor z homologacją

a bergi

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

8

Odp: Na tor z homologacją

Ja też bym się zainteresował sprzętem Pomiana.
Sprzęt dobry, szybki i od kolegi z forum.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: Na tor z homologacją

Gokon ma chyba Berga do sprzedania?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

10

Odp: Na tor z homologacją

Ja mam yzf450 '08 ze zrobionym zawiasem, dobrym heblem w wersji sm+koła cross chcę 15 kpln. Oczywiście z homologacją.

11

Odp: Na tor z homologacją

Faktycznie, sprzęt Pomiana wygrywa przetarg, czegoś takiego szukam, trochę szkoda że nie bliżej, poszło PW ;)

dzięki za podpowiedzi ;)
Pozdrawiam

CRF 450 R Supermoto
http://www.bikepics.com/members/kcsport/

12

Odp: Na tor z homologacją

Ja się dołączam do tematu - poszukuję huski 511 SMR lub 510 SMR.

NOOB (z pozoru) pytanie od nowicjusza w temacie supermoto - sprzętu będę używać najczęściej do jazdy po mieście, odkręcanie wiadomo ograniczone warunkami. Co ile km powinienem w takim wypadku wymieniać olej? Szukałem dłuższy czas informacji na ten temat i nie znalazłem. W instrukcji do 511 piszą o 16mh (odblokowana, track use), ale na mieście przecież nie wstawia się nonstop takiej pały jak na torze, więc czas ten powinien być chyba dłuższy? Jak to przekłada się na przejechane kilometry?

Husqvarna SM450R

13

Odp: Na tor z homologacją

Skądinąd wiem, że w Rapidzie w Poznaniu jest do sprzedania Husaberg FS 570. Z dodatków ma na pewno: wydech, crash pady i amortyzator skrętu. Więcej nie widziałem.
Motocykl nie mój, ja tylko wskazuję kierunek poszukiwań. Co do ceny i innych szczegółów dzwońcie sobie do Rapidu - najlepiej pytać o Radka z warsztatu. Ja nic nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"