Majki46 napisał/a:Słuchaj Hacker33, ja nie namawiam Ciebie do zakupu tej Pompy i jeśli jesteś wyznawcą Wyższości Seryjnych Hebli z R1 & R6 to GRATULUJE. Pompę którą mam na sprzedaż pochodzi z demontażu i wcześniej pracował w CRF ale takiej która TOBIE się pewnie nie Śniła i Śnić nie będzie, oczywiście z zaciskiem Monoblock.
Ja chciałem tą pompę przełożyć do swojego Hypermotarda, ale leci do Mnie Brembo Radial Rancing i postanowiłem Magurkę sprzedać
...Hacker33 nie chcesz, nie kupuj tylko proszę nie siej Fermentu..."bo R1 i R6 ma mniejsze pompki"...to się Facet teraz ubawiłem.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/706/monobz.jpg/][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
W tej chwili nie ma takiego motocykla który mógłby mi się śnić.
Pompę taką użytkowałem tylko w rozmiarze 12mm która jest dedykowana do sm.
Wiem też jak hamuje pompa 16.
Zacisk monoblock czy nie monoblock nie ma tu znaczenia - liczy się powierzchnia tłoczków.
Ale pompa 20 z jakimś powszechnym 4 tłoczkowym zaciskiem Brembo czy Magura (ze zdjęcia które załączyłeś.) to dla większości śmierć.
Są tu ludzie mniej doświadczeni którzy mogą złapać się na "twoją CRF marzeń" i kupią od Ciebie tą pompę.
Ciekaw tylko jestem czy taka osoba będzie mogła ją Tobie zwrócić kiedy odkryje, że skok klamki wynosi u niego tylko 2mm i że przy głupiej przy-gazówce tik palca powoduje front flipa?
Nie pisałem wcześniejszego posta aby Ciebie obrazić (choć ty od razu wyjechałeś jak stary hejter) tylko po to by inni nie popełnili błędu i nie kupili jej do swojej LC4 czy DRZ.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD