16

Odp: Jaka korba

nie trzeba dorabiać, athena robi w kilku rozmiarach co 0.10mm
Z obliczeń wyszło mi że powinna być grubsza o 0,06mm
Nie wiem teraz ile ma oryginalna.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

17

Odp: Jaka korba

Oryginalne, z tym że pod głowicę, są również dostępne w 3 grubościach. Ja zastosowałem średnią do tłoka Wossnera, bo taką zalecił mi Mleczek. Ale moja Huska to 2005r. Rok czasu już wszystko hula bez żadnych problemów.

18

Odp: Jaka korba

Co wy sie tak trzensiecie na te korby w huskach. Ja obecie mam 498 motogodzin (10100km) nalatane na oryginalnym silniku i oprocz bardzo czestych wymian oleju i kontroli zaworow nie mam zamiaru nic tam narazie tykac. Silnik nadal pompuje 56km na silniku i nie wydaje zadnych nienormalnych stuków ani nie bierze oleju. Wiec przy uzytkowaniu motocykla normalnie (nie mysle tu o MP itp) i zachowaniu wszelkich zalecen serwisowych wymiana korby przy 70 motogodzinach to moim zdaniem przesada. Co do wymiany korby i tloka to jezeli nadejdzie juz taki czas to tylko oryginalne bo wiem ile jest to w stanie przelatac mimo iz wyjdzie troche drozej (ale jak kogos stac na motocykl z segmentu wyczynowego to musi go tez stac na remont).

Włoska zapierdalajka TE + SM 4,5 '07 :D
Any time, any where... Husqvarna

19

Odp: Jaka korba

Asmodan napisał/a:

Ja obecie mam 498 motogodzin (10100km)

Szacun :)

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

20

Odp: Jaka korba

przecież sm a typowy teren to inne mh

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

21

Odp: Jaka korba

co masz na myśli inne? które bardziej męczą moto??

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

22

Odp: Jaka korba

teren

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

23

Odp: Jaka korba

Niektórzy twierdzą, że to szosa bardziej męczy motocykl, bo w terenie ciężko jest wykorzystać pełną moc silnika.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

24

Odp: Jaka korba

Chyba zapominacie o samych warunkach eksploatacji. A ciężkie warunki skracają przebiegi w silnikach. (tu mam na myśli kurz, piasek, błoto) Zakres prac silnika - zupełnie inny w terenie i na asfalcie i tu się zgadzam... maksymalny na niskich biegach w terenie a jaki się jeździ na asfalcie każdy wie (wykorzystywany jest równomiernie) No chyba że mówimy tu o kwiatkach odkręcających na maxa i tak ciągnących sprzęty po kilkanaście czy kilkadziesiąt km. ze stałymi maksymalnymi prędkościami.

W takich sytuacjach możemy mówić o tym że asfalt zabija. Ale kto tak jeżdzi ???

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

25

Odp: Jaka korba

dukeSebo napisał/a:

W takich sytuacjach możemy mówić o tym że asfalt zabija. Ale kto tak jeżdzi ???

Znam kilku :)

SMR 505

26

Odp: Jaka korba

cichy napisał/a:

bo w terenie ciężko jest wykorzystać pełną moc silnika.

no co ty spytaj się zawodników czy nie wykorzystują, jak coś ma się zjebać to nie poradzisz nawet jak pilnujesz

ps. zrobił się mały OFF'ik

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

27

Odp: Jaka korba

maciejwra napisał/a:
dukeSebo napisał/a:

W takich sytuacjach możemy mówić o tym że asfalt zabija. Ale kto tak jeżdzi ???

Znam kilku :)

Maciej, jeśli to mała dygresja do mego stylu jazdy, to przebieg mojej CRFy może chyba temu zaprzeczać. ;) Odcinam się od "nich" gruba kreską :D

Jeśli pokonuje długie proste, to nigdy a nigdy nie pałuje bez sensu na stałych obrotach... ciągła zmiana prędkości, obrotów.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

28

Odp: Jaka korba

Ja uważam, że każdą awarię można przewidzieć, ale wymaga to dużych nakładów pracy.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

29 Ostatnio edytowany przez figiel (2012-01-16 15:38:34)

Odp: Jaka korba

nie, prosty przykład: pada uszczelka pod głowicą, jak to przewidzisz ? albo jeszcze łatwiejszy łapiesz kapcia :)

off w off'ie: jedziesz w dakarze z mechanikami KTM i pada ci silnik :)

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

30 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-01-16 16:42:23)

Odp: Jaka korba

figiel napisał/a:

off w off'ie: jedziesz w dakarze z mechanikami KTM i pada ci silnik :)

A przecież wszystkie sprzęty są przygotowane lepiej niż fabrycznie... wszystkie silniki nie mają nawet jednej przypadkowej podkładki. Wszystkie cześć wyselekcjonowane i przy jednym motocyklu robi 5 mechaników. Jeśli by tak było ja mówi Cichy to po kiego za zawodnikami ciągną się TIRy części zapasowych i autobusy mechaników. Skoro każdą awarię da się przewidzieć i wpisać w kalendarz... 17 tego dnia miesiąca wymieniamy uszczelkę a 30 tłok.

Coś Cichy nie przemyślałeś tego swojego posta ;)

Dla mnie to już jest takie gadanie (pisanie) dla samego pisania... bo wychodzą z tego jakieś kosmiczne brednie.
Teren nie żyłuje motocykli/silników, zawodnicy nie wykorzystują mocy, silniki zużywają się na asfalcie a nie w kurewsko ciężkim terenie.

Jeśli schodzimy na taki poziom, to lepiej skończyć tego offa ;)
Panowie, cała Polska będzie czytać te brednie.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR