1

Temat: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

Jak dla mnie te trzy sa na pierwszy rzut oka takie same, ale zapewne czymś sie różnią i tu pytanie do was czym?
Interesują mnie tylko te z nowszymi plastikiami
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/194/kopia3551312529898c4ecc.jpg/]http://img194.imageshack.us/img194/9938/kopia3551312529898c4ecc.jpg[/url]

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

2

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

640 - dwuosobowy, wałek wyrównoważający, gaźnik podciśnieniowy, rozruch elektryczny
625 - jednoosobowy, gaźnik FCR, bez wałka wyrównoważającego, rozruch elektryczny, mniejszy zbiornik paliwa
660 - jednoosobowy, gaźnik FCR, bez wałka wyrównoważającego, rozruch nożny, zbiornik paliwa jak 625

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

3

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

Tomnaked lata 625 i jest na kope.

exc 400                 www.oklejsie.pl

4

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

tomekkowalski napisał/a:

Tomnaked lata 625 i jest na kope.


Tom ma 660, to Peka ma 625 :)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

5 Ostatnio edytowany przez Bart87 (2012-01-13 18:33:17)

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

tomekkowalski napisał/a:

Tomnaked lata 625 i jest na kope.

oryginalny silnik 625 jest wyposazony w el. rozrusznik. Wydawało mi sie jedynie że jest także 2osobowy :) jezeli kolega ma dylemat,osobiście polecam 625! rozrusznik ułatwia zycie, a gaźnik fcr na stanie odejmuje koszty które w przypadku 640 były by nieuniknione w przyszłości, brak wałka to tez dodatkowy but :)

660 +45zębów z tyłu to potwór jakby nie patrzeć ;)

http://youtu.be/FJhM7Nx-OC0  CRF power :)/ EXC 500

6

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

625 jest jednoosobowy, ponieważ tylna rama jest identyczna z tą z 660: lżejsza, wykonana z aluminium.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

7

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

Apropo tylnej ramy: podeszła by taka aluminiowa z 625/660 do 640tki?

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

8

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

625 smc 2 osobowy :P

9

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

RR napisał/a:

Apropo tylnej ramy: podeszła by taka aluminiowa z 625/660 do 640tki?

Z tego co mi wiadomo to tak. Ale szkoda się bawić w takie rzeczy. Ja bym celował 625/660.
Też zdarzały się przerabiane albo tylny stelaż bł wymieniany i 2 os. Albo wiercili dziury z tego co gdzieś czytałem i nóżki wsadzali..

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

10

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

625/660 SMC są z 1 kominem i jednosobowe do 2005, od 2005, dwa kominy i stopki pasażera (subframe ala 640).
Ot taka filozofia ;)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

11

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

Zgadzam się Peka ale mówię  o tych do 2005 :p

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp

12

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

PszczelaRz AGH napisał/a:

Ale szkoda się bawić w takie rzeczy. Ja bym celował 625/660.

Z tym że ja już mam 640;] Nie wiem tylko, czy ta zabawa byłaby warta świeczki - mam na myśli rezultat/koszty. A na wadze aż tyle chyba raczej nie urwę

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

13

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

A pod względem kosztów serwisu i "nieuniknionych" wymian, z którym modelem jest najmniej problemu?

XR400

14

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

640 jest mniej wysilona, ale wszystkie powinny mieć podobną wytrzymałość.
LC4 to dobre sprzęty jak sie pilnuje wszystkiego i robi serwisy na czas.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

15

Odp: Czym się różnią modele?625, 640, 660?

Pod względem serwisu standardowo - im bardziej wyżyłowana maszyna tym więcej grzebania. Czyli w przypadku LC4: 640<625<660. Z tym że, tak jak kolega wspomniał, nie są to strasznie problematyczne sprzęty

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)