Temat: [S] KTM EXC 525 SM/Enduro
Sprzedam
KTM EXC 525 ver. Factory! Produkcja: 13.09.2005 – model 2006. Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony do końca marca 2012r.
Jest to wersja Factory więc fabrycznie wyposażona w kute półki, wentylator chłodnicy, wzmocnienia chłodnic, osłonę silnika, kompletny wydech Akrapović, czarne felgi Excel’a. Prawie pełny street legal – brakuje tylko klaksonu i trzeba dokupić przerywacz kierunków .
Moto ma przejechane ok. 271mth. Przy 265mth zrobiłem kompletny remont silnika (tłok, korba, łożyska w silniku, kompletne zawory z rozrządem, wszystkie uszczelki, uszczelniacze, simmeringi itd. oraz wszystko to co kwalifikowało się do wymiany!). Wymieniłem także łożyska w kołach, uszczelniacz zębatki zdawczej, oringi na pompie wody, uszczelniacze lag, łożyska główki ramy. Oprócz tego kilkanaście innych pozycji- wszystkie „akcje serwisowe” oraz bieżące przeglądy czy wymiany mam spisane w zeszycie. Olej wraz z filtrami wymieniane co 5-7mth (Motul/Castrol)według wskazania licznika mth a nie na pałę!
Do moto zakupiłem dodatkowo chłodnice oleju HT Racing (wzrasta pojemność układu o 300ml i temp. oleju zawsze pozostaje na właściwym poziomie.)
Zawieszenie jest lekko zmodyfikowane pod kątem SM:
- przód: olej 7,5W – strojone u Sancheza, lagi wpuszczone lekko w półki;
- tył: sprężyna od SMRa (ori też posiadam)
Po wymianie oleju w lagach i zmianie sprężyny w tylnym amortyzatorze - mam oryginalne EXC.
KTM fabrycznie posiada wydech kompletny akrapa wraz z wyregulowanym gaźnikiem pod niego - oryginalny tez posiadam.
Motocykl jest bez wad ukrytych!
To co trzeba zrobić i jak będę miał czas to we własnym zakresie naprawię:
- wymiana dwóch uszczelniaczy na pompie wody (mam nowe);
- usunąć bądź wstawić nową dźwigienkę dekompresatora bo hałasuje;
- zamontować przerywacz kierunków;
Do motocykla daję: nowe klocki tył, nowy akumulator, dwa łańcuchy napędowe, kilka zębatek przód tył, 3 filtry powietrza, klika filtrów oleju, lusterko, dźwignię zmiany biegów, tarczę hamulcową tył, drugi komplet plastików pomarańczowych, druga okleinę, śrubki, nakrętki i inne pierdoły, wszystkie części poremontowe i wymienione do wglądu, a także inne o których w tej chwili nie pamiętam – generalnie wielki karton części!
Z dodatkowych ulepszeń;)
- lepiej trzymające podnóżki SCAR
- podcięte siedzenie – w końcu nie lecę do tyłu przy odkręcaniu
- Handbary Zeta z kierunkami LED
- szybki demontaż koła przód
- manetki Ktm
- do wyboru bak czarny 6L lub 8L z rezerwą pomarańczowy!
- crashpady
Uwaga!
Moto sprzedaję w 3 opcjach!
1. EXC jako Enduro na dużych kołach Excela widocznych na zdjęciach, bez kół SM i zestawu hamulca przód – 14,5K PLN i taka jest cena wyjściowa!
2. SM na kołach 17” (Obręcze Akront, szprychy i nyple nierdzewne Akront, piasty Talon),opony Dunlop, Zacisk 6 tłoczkowy, tarcza i pompa Beringer – cena: 18K PLN
3. EXC/SM – czyli dwa komplety kół i wszystko co mam do niego w garażu: 19,5K PLN
Oczywiście wszystko do rozsądnych negocjacji.
Jeśli czegoś nie napisałem lub są jakieś pytania: PW, mail, 502 473 802. Zdjęcia na razie takie jak w linku poniżej, wieczorem dam więcej na dużych kołach i reszty gratów jakie posiadam.
[url]https://picasaweb.google.com/104226983224890438545/KTMM#[/url]
[url]https://picasaweb.google.com/104226983224890438545/MXtoSM[/url]
Moto z pomarańczowym bakiem Suwałki 2011
UP!