1

Temat: Czesc !

Witam wszystkich !

Mam na imie Nicolas (Mikolaj), mam 20 lat i jestem studentem z Francji (przepraszam, ale bardzo slabo mowie i pisze po polsku). Jestem erasmusem i mieszkam w Krakowie na caly rok. Jezdze Yamaha 660 XTX (i MZ 125 SM kiedy mialem 16/17 lat), ale motocykl zostal w francji :/ 

Pojade do francji w maju i chcialbym wrocic motorem do krakowa, aby jezdzic na motorze w polsce. Sa inne ludzi w krakowie (lub okolicach) ? Jesli przywioze motocykl, chcialbym poznac polskich SuMo riders :) 

Inne pytanie, czy jest jakis tor tutaj (albo jakas hala kartingowa gdzie mozno treiningowac) ? Szukalem przez internet i znalazlem tor w Radomiu, w Wyrazowie, ale nie ma nic blizszego ?

Dzieki za opowiedz ! Pozdrawiam

PS : wiem, ze XTX nie jest prawdziwe SuMo i ja tez mysle ze to chojowy motocyckl, ale jestem jeszcze biednym studentem ;)  w francji juz jezdzilem na torze z tym motocyklem i nie mialo problemow.

2

Odp: Czesc !

Powitać ;)

3

Siemasz
to prawda że w francji nie dbaja o motorki?

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

4

To zalezy... Mamy swietne drogi i wielu motorkow, ale niestety to prawda ze kierowcy samochodu w ogole nie dbaja o nas.

5

Cześć, językiem się nie przejmuj. Twój polski jest i tak lepszy niż (w większości) nasz francuski ;-)))

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Cześć

XR400

7

Witamy! Też jestem tego samego zadania, nie przejmuj się swoim polskim, bo bardzo dobrze Ci idzie :D

http://www.youtube.com/user/Luzak47
Dum spiro, spero
♥ Supermoto ♥

8

hej ;)

9

Siema!
W Polsce niestety trochę lipa z torami na południu, zostają górskie drogi i parkingi :)
Kraków duże miasto na pewno są jacyś SM-owcy.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

10

Siema :)

11 Ostatnio edytowany przez BambuS (2012-01-05 23:54:08)

Witaj na forum !

12