16

Odp: Miejskiego Supermoto do 6 tys???

Wszytko zależy za ile i gdzie:p
Bo ja startuje z Torunia lub Gdańska. I nie wiem czy odważę się  jechać po moto 300km.

17

Odp: Miejskiego Supermoto do 6 tys???

hanskloss napisał/a:

Bandit 400 to niski śledzik i tam się jeździ obrotami więc przy wiekowych egzemplarzach można kupić w wióra, suzuki freewind można kupić za 5tys i do miasta idealne, albo taki projekck do zrobienia przez zimę:
[url]http://allegro.pl/honda-fmx-650-po-delikatnym-szlifie-i1980733141.html[/url]

Bombki FMX już dawno poszedł do Torunia na odświeżenie, ale faktycznie że do lajtowego jeżdżenia wystarczy - tylko w takiej kasie drugiego takiego nie znajdziesz

tak BTW. to sprzedawał te moto przez 6msc za 200zł więcej - jak zaliczył szlifa i dopisał na aukcji po delikatnym szlifie - zaczęły się telefony. morał?? Polacy nie chcą motocykli w dobrym stanie za niską kasę - wolą dać tyle samo za coś w co trzeba wsadzić +20%

18

Odp: Miejskiego Supermoto do 6 tys???

Freewind...ciężka krowa ale moc ma

19

Odp: Miejskiego Supermoto do 6 tys???

UU, ja jestem ze śląska - drugi koniec Polski. A co do ciężaru Freewinda - zależy do czego porównać. Jak na supermoto czy typowe enduro jest ciężki, jak na turystyka - leciutki. Generalnie, polecam model. Zresztą w tym budżecie wyboru dużego nie ma i chyba wszystkie najlepsze opcje są już wypisane.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

20

Odp: Miejskiego Supermoto do 6 tys???

Gajos napisał/a:

sprzedawał te moto przez 6msc za 200zł więcej - jak zaliczył szlifa i dopisał na aukcji po delikatnym szlifie - zaczęły się telefony. morał?? Polacy nie chcą motocykli w dobrym stanie za niską kasę - wolą dać tyle samo za coś w co trzeba wsadzić +20%

Mało tego, wyjawię wam że to jest handlarska sztuczka na pozbycie się czegoś "niesprzedawalnego" najczęściej tu chodzi o samochody z jakimiś ukrytymi wadami technicznymi... jest padło silnik, czy tam generalnie mechanika.
Często specjalnie handlarze preparują różnego rodzaju uszkodzenia czy stłuczki... by nie budzić podejrzeń że jest zbyt tani i do tego dla każdego cwaniaka jest to wyraźny sygnał "da się zarobić, da się przyciąć za nic" Kupie taniej, wyklepię jeden błotnik i 50% zarobię na czysto. Podobnie jest z motocyklami. Na hasło "po szlifie" wszyscy zacierają ręce. ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR