1

Temat: MIkuni DRZ 400 SM

silnik po remoncie tj
nowa korba, tłok itd
+ wałki od E

jeszcze na mikuni

i tu jest problem

śruba od powietrza ( myślałem że od paliwa  ale wytłumaczono mi że jest od powietrza  ) ta od dołu jest na 2,5 obrotu
iglica jest na ostatnim ząbku tj u góry

moto odpala ale muszę mieć obroty na maksa wkręcone - na maxa ale motor chodzi normalnie nie wyje

kolektor robi się czerwony

jak sobie z tym poradzić ??

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

2

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

a wydech jaki masz?
z gaźnikiem coś robiłeś czy tak jak go wyciągnąłeś tak go wsadziłeś po remoncie?
i co to znaczy obroty wkręcone na maxa? Musisz trzymać manetkę gazu? Czy masz po prostu mocno podniesione obroty na śrubie od regulacji obrotów?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

wydech oryginał

wstawiłem go tak po remoncie
takie są ustawienia

śruba od obrotów jest na maxa wkręcona
ale motor chodzi spokojnie normalnie

jak dodaje gazu to tak jak by sie dusił

brak mocy powiedzmy

wyglada tak jak by go zalewało

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

4

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

Sprawdź jakie masz dysze.
PJ 22.5
MJ 142.5
JN 5DH36 klip 2 od góry  - więc tu już musisz poprawić
Ilość obrotów śrubą powietrza 3

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2011-11-30 20:54:44)

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

LOMAX napisał/a:

iglica jest na ostatnim ząbku tj u góry

Iglica na środkowy ząbek
Podstawą regulacji gaźnika jest rozgrzany silnik i czysty filtr powietrza.
Co do regulacji śrubki od składu mieszanki paliwowo-powietrznej to najczęsciej jest to 2,5 obrotu według serwisówek ( nie wiem jak w drz) natomiast czym bardziej przelotowy wydech tym wiecej wykręcić trzeba np . tak jak Haker napisał 3 obr.

motoslide.com

6

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

Podałem fabryczne ustawienia gaźnika.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

hacker33

ustawiłem jak piszesz strzela z rury ;/ i nic poza tym

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

8

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

A nie masz czasem airboxa z E?
Albo może masz 3x3?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

mam z E

ale przed regulacją palił tylko kolano było czerwone

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

10

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

Jak masz od E to tak jakbyś miał 3x3 więc dostaje więcej powietrza niż normalnie.
Wydech też masz od E?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11 Ostatnio edytowany przez LOMAX (2011-12-01 23:33:46)

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

airbox do E

wydech SM

czyli muszę zaślepić dziurę tak ??

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

12

Odp: MIkuni DRZ 400 SM

Zrób to na razie taśmą czy czymś aby tylko sprawdzić jak to wpłynie teraz na silnik.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD