BARTMANN napisał/a:Sporo ogólników Panowie... zaledwie parę informacji, które mają istotne znaczenie.
Bardzo proszę jeżeli ktoś remontował silnik DRZcie własnoręcznie zapewne wie czego można się spodziewać...co pomierzyć...jakie ewentualne pułapki na mnie czekają... Nie wierzę, że tutaj wszyscy oddają moto do warsztatów a sami tylko wachę leją :)
Może nikt nie zna szczegółów ponieważ w DRZ robi się remont dopiero jak się coś urwie. A to i tak nie zdarza się zbyt często.
Odchyłem od tej teorii jest figiel:)
Jeżeli robisz remont aby tylko zrobić to nie pozostaje nic jak kupić Clymera i jechać po kolei ze wszystkim.
Pomierzyć kompresje, wałki, tłok, cylinder, wał korbowy, wymienić łożyska, uszczelki, rozrząd, dotrzeć gniazda zaworowe itp. To co wyczynowej maszynie.
Żadnych pułapek tam nie ma.
Jedynie jest kilka śrub w silniku które musisz pokleić na klej do gwintów ponieważ lubią się odkręcić.
[url]http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=634403[/url]
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD