No co Ty ???? :D :D ja smarowałem dzielnie i później na smarowanie Rodman do mnie przyjeżdżał :)
Ale ten świat mały... a chciałem napisać że mogłem zapomnieć bo moja miałem już dawno ;)
Smar do łożysk i tu nie jest aż tak istotne jaki to będzie smar a ważne byś robił to co jakiś czas. Ale bez przesady nie musisz się martwić bo przy jeżdżeniu po asfalcie smarowania robisz dużo rzadziej.
Wersja drogowa czyli SM ma tylko jedna kalamitke do smarowania co świadczy o tym że robisz to rzadziej.
A że to wersja przewidziana w teren z tego powodu zastosowali więcej punktów smarowania.
A smar wtłaczasz tak długo aż zacznie Ci wychodzić bokiem w szczelinach między ramą a wahaczem. Musisz w ten sposób przepychając nowym smarem wypchać ten stary.
Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach 44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR