Odp: Mod Mikuni BST 40
A propo czujników - jeśli macie te FCRy z innych modeli KTMa sprawdźcie czy nie mają zamienionych którychś kabli w kostce, bo kojarzę taki temat. Generalnie czujnik zmienia trochę mapę zapłonu, odłączając go efekt jest taki, że moduł widzi jakbyśmy cały czas na pełnym gazie jechali (nie wiem w którą stronę w związku z tym zapłon się przesuwa).
Ja zmieniałem gaźnik z mikuniego na FCR i jest zauważalna poprawa, choć przyznam, że po opiniach na forach spodziewałem się czegoś bardziej wystrzałowego - może kwestia regulacji (ja mam z 625SXC w pełnej serii). Na pewno moto mocniej i szybciej reaguje na dodanie gazu i to daje b. fajne odczucie - coś podobnego tak jakbyśmy mieli z tyłu o 2 ząbki więcej (przy czym reakcja na gaz jest momentalna).
Spalanie u mnie się nie zmieniło, może nawet trochę spadło.
W każdym razie jak jeździłem na 620 kolegi z dellorciakiem w konfiguracji SC (m.in. dysza główna 195, bez pompki) i zapłonem SEM to moto zapierd### jak głupie - zupełnie bez porównania z moim - i to nie była kwestia przełożenia. Myślę, że zapłon też sporo tu daje.
Mam fajnego dellorto w zapasie, z kpl. różnych dysz - jak się do przyszłego roku nie sprzeda to poeksperymentuję i porównam oba te gaźniki.
A w ogóle wersji tych FCRów jest od zarąbania i jeszcze trochę - sam miałem 2 egz. FCR 41 i oba wyglądały zupełnie inaczej (jeden z przepustnicą skośną, inny z pionową).
pzdr, Adam
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...