1

Temat: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

Witam:)
Chciałbym poprosić o rade- zastanawiam sie nad trymi dwoma motocyklami (ewentualnie KTM LC4 620 lub 640 ale tuslyszalem, ze mozna sie nasiedziec w garazu) Chciałem sie zapytac który byłbny lepszy do przeróbki na sm? Obecnie jezdze CB 500 i zdaje sobie sprawe z tego, ze teoretycznie oba moto są słabsze ale mysle, ze troche inaczej oddaja moc(tzn mam taka nadzieje) i bedzie fajnie:D Poszukuje moto ktorym bede mogl polatać po miescie oczywiscie na gumach do supermoto ale rowniez takie które od czasu do czasu pozwoli mi polatac po lekkim terenie. Czy to dobry wybór?

2

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

No i gdyby ktoś miał w okolicach Dąbrowy Górniczej, będzina sosnowca czy katowic takie moto to bardzo chętnie bym sie kiedyś gdzieś ustawił i zobaczył jak to moto wyglada w realu i jak brzmi:)

3

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

ja mam zdjecia DR-ki starej kumpla z kołami SM jakbys chciał ;)

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/

4 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2011-09-01 09:34:04)

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

Sam mam DR 650se i gdy kupowałem wszyscy mówili DRą pojeździsz miesiąc dwa i sie posypie , dawno ich sprzety sie posypały a DR dobija do 40 tyś bez wiekszej zadyszki .

Ymaha TTr 600 nie miałem nigdy styczności chociaż sam sie interesowałem jej zakupem , ale nic sie ciekawego nie trafiło , pozytywne artykuły na jej temat można poczytać , silnik, jak w DR nie za mocny , ale praktycznie niezniszczalny i mało wymagający , z tego co ja wyczytałem to TTR jet lżejsza i ma lepsze zawieszenie , ale kupisz co sie trafi .

Ja mieszkam w łódzkim wiec z przymiarki nici ...


Swoją DR zamierzam sprzedać w okresie zima/wiosna no chyba , że sytuacja finansowa pozwoli mi zostawić DR i dokupić lekkie 450 wytedy , zostaje ona u mnie :)

http://lh4.ggpht.com/_9g2LXRaOiRQ/S-gZvTaWxBI/AAAAAAAAAe4/dJNFwDSDutU/Zdj%C4%99cie0121.jpg
http://lh3.ggpht.com/_9g2LXRaOiRQ/TMrojvPyiXI/AAAAAAAABeQ/hfzqovbjvQs/P1010139.JPG
http://img52.imageshack.us/img52/8923/zdjcie0153a.jpg

PS SRAD ze zdjecia już dawno sie posypał chociaż był świeższy , nie dotrzymał kroku starej DRce ;)

motoslide.com

5

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

Pożyczałem kiedyś od kumpla tt600r. Zajebisty, nieśmiertelny tani w utrzymaniu sprzęt. Niestety trochę ciężki.
Jak byś taką trafił to bierz bez zastanawiania  :)
http://img535.imageshack.us/img535/9607/4ik6.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/9669/5ij0.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/8425/codinovn3.jpg

exc 400                 www.oklejsie.pl

6

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

kozacko przerobiona :D

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/

7

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

@Barteksm - ze wytrzymala to kazdy mowi- to bardzo dobrze o niej swiadczy, a powiedz mi jak jest z moca ? na 1 i 2 biegu na gume pojdzie tak zeby pojezdzic czy raczej podnosi kolko 30 cm nad ziemie?nadąza za innymi supermoto jak latasz? bo nie chciałbym kupic moto które bedzie poprostu za słabe. Ahaaa no i jak bedizesz sprzedawał tak jak mowisz w tym okresie zimowo wiosennym to moze przyjade obejrzec- pod warunkiem ze jeszcze nic nie kupie. Który to rok i ile byś za nią chciał?;>
@ TomekKowalski - ja piernicze ta sztuka wyglada kosmicznie:D A ttr jak jezdzileś to jak z mocą? na gume wchodziła czy trzeba sie było męczyc?

8

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

I to , ze oba sprzęty troche ciezkie to raczej na ulicy nie bedzie pewnie odczuwalne nie? tym bardziej ze moja cebulka wazy 190 kilo:D Bo ja to ewentualnie od czasu to czasu polna sciezka aleee jakis specjalnych terenów nie planuje, z tad nie potrzebny mi wyczn jak wr 450 zeby co sezon wydawac 1/6 wartosci pojazdu na naprawy:D

9

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

Na asfalcie wagi nie poczujesz pozatym DR 650 se waży 147 kg czyli tyle ile bmw g650 i lc4 640 .
Spokojnie dasz rade , ja za plastikami ganiam po miescie i 600 są marne a 1000 do objechania ;) troche sprytu i 46 koniów robi masakre ;)

Cena jest jeszcze nie ustalona bo narazie ja na niej latam :P

motoslide.com

10

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

@BartekSM - zaje*ista ta Twoja DR'ka  :P   :P   :P

Hardcore - it's more than music...

11

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

@Bartek - taka wypowiedz mnie zadowala:D I własnie taka mam nadzieje, ze jak sie czlowiek już nauczy tym jeździć porządnie (to tez bedzie niezly ubaw bo to jednak inna jazda niz na turystyku jak moje aktualne moto) to daje rade polatac z chlopakami na teoretycznie mocniejszych maszynach.:) A powiedz mi jeszcze te kola do supermoto co masz u siebie to od jakiego moto? czy to są jakies specjalne do tego modelu czy jak to wygląda? I jeszcze jakbyś mi powiedział czy zawieszenie tez cos zmieniales czy jeździsz na standardowym?;> ahaaa i nie moge zdzierzyć tych plastikowych oslon na lagi co są fabrycznie - jak człowiek sciagnie , tak jak u CIebie to odrazu moto dwa razy młodsze sie robi:D Tamta oslonka mi zajezdza MZ albo jeszcze lepiej simsony chyba na takich smigaja:D

12

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

Ahaa no i w tej DR'ce jest bak metalowy tak?

13

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

aha i mam pytanko bo jeszcze przyuwazylem takie moto jak Husaberg fe 501 i 501e wiecie moze cos o tych moto? tzn chodzi mi o to ze nie moge znalezc informacji na temat serwiosowania- czy to rowniez wyglada tak, ze olej co 10mth i ego typu rzeczy?

14

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

KOWAL2222 napisał/a:

aha i mam pytanko bo jeszcze przyuwazylem takie moto jak Husaberg fe 501 i 501e wiecie moze cos o tych moto? tzn chodzi mi o to ze nie moge znalezc informacji na temat serwiosowania- czy to rowniez wyglada tak, ze olej co 10mth i ego typu rzeczy?

Serwisowanie jak w ktm, to siostrzana firma

exc 400                 www.oklejsie.pl

15

Odp: TTR 600 vs DR 650 i koła od sm

KOWAL2222 napisał/a:

olej co 10mth i ego typu rzeczy?

TAK - to hard enduro

Pozwolę sobie przytoczyć cytat pana Dominika Szymańskiego z forum motocyklistów :

"filozofia Husberga - są to w pełni wyczynowe motocykle do uprawiania sprtuy motocyklowego. Prawidłowa ich eksploatacja powinna wyglądać tak samo, jak w przypadku szosowych motocykli przeznaczonych do ścigania się. Czyli- jeden wyścig i motocykl rozebrany do ostatniej śrubki, wszystko wyczyszczone, złożone i regulowane od zera do końca. Jak powiedział ów inzyniier - Husaberg to motocykl przeznaczony do zwyciężania w zawodach sportowych.
I tak proponuję podchodzić do Husabergów. To nigdy nie bedą motocykle wygodnej i długiej użyteczności i eksploatacji. To po prostu wyczyn, a taki wyczyn wymaga całej masy poświęcenia, żeby działał prawidłowo."

Hardcore - it's more than music...