1

Temat: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Witam ,mam problem z Husqvarna smr570 2001rok moto gdy jest zimne odpali po jakis 5-7 kopach , po okolo 3 kopnieciu probuje zalapac i po pozniejszym kopnieciu odpali . Moto pochodzi sobie chwile rozgrzeje sie troche , pogazuje i zgasze . Jak chce ja odpalic ponownie nie chce odpalic , choc bym kopal 20 razy to nic z tego   :mad:  Do tej pory sprawdzilem luzy zaworowe i wyczyscilem gaznik . Mechanik ktory ogarnia temat Husek powiedzial ze to pewnie gaznik , bo te w Huskach poprostu tak maja i ciezko je wyregulowac . Swieca jest czarna , wiec ewidentnie cos z mieszanka nei tak . Co moge zrobic zeby to wkoncu zaczelo chodzic tak jak powinno ? Ma ktos moze serwisowke ? wszystkie ktore znalazlem do niczego sie nie nadaja :/ Z gory dziekuje za pomoc  :D

2

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Adrian900rr napisał/a:

Witam ,mam problem z Husqvarna smr570 2001rok moto gdy jest zimne odpali po jakis 5-7 kopach , po okolo 3 kopnieciu probuje zalapac i po pozniejszym kopnieciu odpali . Moto pochodzi sobie chwile rozgrzeje sie troche , pogazuje i zgasze . Jak chce ja odpalic ponownie nie chce odpalic , choc bym kopal 20 razy to nic z tego   :mad:  Do tej pory sprawdzilem luzy zaworowe i wyczyscilem gaznik . Mechanik ktory ogarnia temat Husek powiedzial ze to pewnie gaznik , bo te w Huskach poprostu tak maja i ciezko je wyregulowac . Swieca jest czarna , wiec ewidentnie cos z mieszanka nei tak . Co moge zrobic zeby to wkoncu zaczelo chodzic tak jak powinno ? Ma ktos moze serwisowke ? wszystkie ktore znalazlem do niczego sie nie nadaja :/ Z gory dziekuje za pomoc  :D

Ssanie Ci się nie zacięło?

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

3

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Motor na ssaniu wogole nie odpala , jak jest zimny to ni chu... nie odpali na ssaniu , a bez odpali :/ Jak sie zagrzeje to czy na ssaniu czy bez i tak nie zagada :/

4

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Ewidentnie za bogata mieszanka - zalewa Ci go. Sprawdź zaworek iglicowy i jeśli ten jest dobry obniż poziom paliwa.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

5

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Wcześniej paliło dobrze i stało się to z dnia na dzień?

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

6

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Nie wiem jak bylo wczesniej , dopiero co to kupilem . Jutro obnize poziom paliwa i dam znac o efektach ;) Dzieki fxrider :) Chyba ze ktos ma jakies inne sugestie jeszcze ? A moze ktos ma jakas "normalna" serwisowke ?   :)

7 Ostatnio edytowany przez Kwiatek89 (2011-08-25 21:02:07)

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Spróbuj metody doraźnej - opuść iglicę na sam dół :) ja tak miałem w LC4 jak zmieniłem gaźnik. Jakby się udało znaleźć serwisówkę to rozmiar dyszy by jeszcze można sprawdzić

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

8

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

patrzylem wlasnie go gaznika i iglica jest na samym dole ...

9

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

a sprawdzałeś jak wygląda filtr powietrza
sciągnij filtr daj mu oddychnąć może załapie,
wyczyśc swiecę, sprawdż zawory kabel zapłonowy
jaki masz tam gaznik mikuni czy dellorto

SM570R była a teraz???

10

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

[url]http://www.manualedereparatie.info/en/download/husqvarna-te-tc-sm-570-r-2002-Service-manual.html[/url] tutaj masz jakiś śmieszny manual i na 20 stronie są ustawienia gaźnika

CARBURETOR (TE, SMR 570 AUS)
Type ..............................Dell’Orto PHM 40MS
Venturi diameter..................................1.57 in. (40 mm)
High speed jet ..........................................175
Low speed jet ............................................62
Starter jet ...................................................60
Throttle piston.............................................50
Metering pin ........................................... K32
Metering pin slot ........................................3rd
Main nozzle ........................................264 AB
Float (n°2) .................................................g 4
Idle mixture adjusting screw (turns) .....1+1/2

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

11 Ostatnio edytowany przez Adrian900rr (2011-08-26 13:07:53)

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

mam dellorto phm40

chu... wie ktorymi to srubkami krecic , wkurwia mnie strasznie to padlo  :mad:

12 Ostatnio edytowany przez sabek_d (2011-08-26 13:39:05)

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

jak dellorto to troche dupa te gazniki sa strasznie trudne do ustawienia
jak wroce z pracy do domu to poszukam w manualu moze cos sie uda
tu jest link do manuali moze pomoże
[url]http://www.husqvarnaoutlet.com/repair_manuals[/url]

SM570R była a teraz???

13

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Nie śrubkami tylko tak jak pisałem wcześniej: szczelność zaworka i poziom paliwa. To nie jest wina huski, że nie wiesz jak się za to zabrać ;) Choć huski to problematyczne urządzenia swoją drogą.
Tu masz trochę manuali: [url]http://megabikes.webs.com/Motorcycle-List_archivos/Husaberg-Husqvarna.html[/url]
To jest praktycznie ten sam silnik co TE 610, na pewno ma ten sam gaźnik w tym przypadku, więc możesz na tym modelu się wzorować jeśli chodzi o czynności serwisowe.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

14

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

Na moje oko masz spalony cewko moduł. Jak to sprawdzić słowiańskim sposobem ??

wykęć swiecę i kop maszyne, zobacz jaka jest iskra- musi być mocna. ( zapamiętaj jaka była :) )
podnies motocykl na stojaku i zawołaj tate, mame, brata i każ kręcic kołem tak jak byś próbował odpalić na pych. jak iskra będzie większa od tej z kopajki to masz walniety moduł.

Huski maja to do siebie, że często pali im się moduł/ cewkomodu.

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

15

Odp: problem z odpalaniem Husqvarna SM570R

tegma napisał/a:

Na moje oko masz spalony cewko moduł. Jak to sprawdzić słowiańskim sposobem ??

wykęć swiecę i kop maszyne, zobacz jaka jest iskra- musi być mocna. ( zapamiętaj jaka była :) )
podnies motocykl na stojaku i zawołaj tate, mame, brata i każ kręcic kołem tak jak byś próbował odpalić na pych. jak iskra będzie większa od tej z kopajki to masz walniety moduł.

Huski maja to do siebie, że często pali im się moduł/ cewkomodu.

sluchaj jego mial huske i wie co mowi

SM570R była a teraz???