16

Odp: Sprawdzone koła od ?........? do EXC 520 2001 w celu przeróbki na SM

Adbin napisał/a:

Tu masz stalową jeżeli chcesz
[url]http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MjMwMjUzNQ==&bid=104185[/url]

Ogólnie JT robi konwersję i są one dostępne  w wielu sklepach internetowych.
A1303 - aluminium
R1303 - Stalowa

(U mnie też wyszło 43 zęby.)


Natomiast z adapterem na przednią tarczę będziesz miał problem bo rozstaw śrub mocujących jest bardzo szeroki jakakolwiek próba założenia adaptera skończy się frezowaniem piasty bo ci się całość w widelec nie zmieści. Tarcza od Revere pasuje bez żadnych przeróbek niestety nadal jest sztywna.

dzięki za zebatki, szukałem sunstar'a i nie dałem rady,
adapter będzie dorabiany indywidualnie u frezera ale to dopiero jak dotrą koła - muszę to zobaczyć na żywo

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

17

Odp: Sprawdzone koła od ?........? do EXC 520 2001 w celu przeróbki na SM

Ciernik myśl od razu o lepszym heblu.

Tarcza 318 i standardowy zacisk i pompa dobrze sobie radzą ale w mieście.
(zrobisz stoppie i szybko wytracisz prędkość)

Niestety na torze bardzo się grzeją i skuteczność spada.

Moja 426 tak się prezentuje:
[url=http://p1.bikepics.com/2011%5C08%5C03%5Cbikepics-2250552-800.jpg]http://p1.bikepics.com/2011%5C08%5C03%5Cbikepics-2250552-320.jpg[/url]

"Jedenaste: Nie wystawiaj Anioła, Stróża swego na próbę ..."

18 Ostatnio edytowany przez ciernik (2011-08-12 00:45:13)

Odp: Sprawdzone koła od ?........? do EXC 520 2001 w celu przeróbki na SM

Obiecałem, że jak skończę to napiszę.
Więc robota skończona, jak wyszło spróbuję dołączyć zdjęcia poniżej.
Ogólnie, jest z tym trochę zabawy, koła rzeczywiście wymagają sporego zwężenia w szerokości i parę innych spraw ale wszystko do zrobienia - w efekcie jeżdżą świetnie a koszt nie przekroczył 1tyś zł - oceńcie sami.
Teraz mam dwa kompety tak jak chciałem (cross i sm) z wymianą w pół godziny i de fakto mam dwa motory w jedym - świetna zabawa...
A ha - koła od CBR F2, tarcza przód od HONDA NTV 650 ST 1100 VT 250 1100 VF 750 itp, zębatka tył trzeba poszukać zamiennika na łańcuch 520 lub ztoczyć od CBR (ja ztoczyłem na grubość 5,8mm,  bo nie mogłem znależć zamiennika i jest OK), tylnie koło wymaga ztoczenia/zfrezowania zabieraka około 1,5cm a przód po około 1 cm pod mocowaniami tarcz i zostaje trochę mało gwintu pod śruby mocujące tarczę hamulcową - po drugie toczenie pod tarczę musi być wykonane idealnie by tarcza nie miała bicia.
Reszta to "kosmetyka" - z tyłu siemeringi do wyrzucenia i zostają tylko kryte łożyska na wierzchu, z przodu jak pomyśleć da się uratować.
Tulejki dystansowe - tu uwaga z doświadczenia - pasowanie musi być dokładne - jak będzie żle, tarcza ociera o sztywną część zacisku hamucowego.
Różnica zębów w zębatkach nie więcej niż 5 szt bo nie starczy regulacji łańcucha przy wymianie kół (ja mam 42 zęby sm i 47 zęby cross - bezpieczniej jednak dac w cross 46 zebów (czyli różnica 4 zęby) bo jest ciasno, przy wymianie napędu tak zrobię) (1 ząb zębatki to 3,97mm w otworze naciągu)
Jeśli kogoś interesują szczegóły całego zabiegu - pisać....

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050087.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050087.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050091.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050091.jpeg[/url]


[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050093.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050093.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050096.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050096.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050097.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050097.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050099.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050099.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050100.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050100.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050101.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050101.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050102.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050102.jpeg[/url]

[url=http://www.bankfotek.pl/image/1050103.jpeg]http://www.bankfotek.pl/image/1050103.jpeg[/url]

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

19

Odp: Sprawdzone koła od ?........? do EXC 520 2001 w celu przeróbki na SM

Witam mam ktm 450exc i chce go zrobić na super moto,kupiłem koła od cbr f3 tylne i mam mały problem jak mam go przerobić od strony zębatki  po prostu nie wchodzi w wahacz 2cm za szerokie ,proszę o pomoc na mejla kolczyk6@gmail.com  przednie dopasowane jest oki dziękuję i pozdrawiam