1 Ostatnio edytowany przez Ixtli (2011-07-15 16:49:31)

Temat: DRZ400/WR250 Obniżenie

Witam!
Mam problem. Planuję zakup jednego z w/w motocykli (daleka przyszłość, ale warto się edukować zawczasu:)
Mianowicie jestem niski - 162 cm. Planuję więc mój ew. nabytek obniżyć. Tutaj zaczynają się schody - w serwisie Suzuki powiedzieli mi, że nie mają możliwości obniżenia DRZ, bo nie ma części (kostek). Podobnie sprawa ma się z WR'ką.

Czy warto w takim razie sprowadzać sobie części do obniżenia tych moto ze stanów (164$ za zestaw do WR, 70 za DRZ, ale nie jestem pewien jak z wysyłką poza stany), czy można je obniżyć jakimś innym sposobem?
Ew czy nie będę miał większych problemów z moim wzrostem?

2 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-07-15 17:02:00)

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

Cześć.
Moja CRFa w chwili zakupu była obniżona o dobre 10 cm. Dla kogoś chociaż odrobinę manualnego... nie jest to skomplikowana operacja. Wymaga rozebrania przedniego zawieszenia... obcięcia kilku zwojów na sprężynach, zastąpienia obciętego odcinka rurką ( w moim wypadku to była zwykła hydrauliczna rurka PCV, chodzi o zdystansowanie) ogólnie stosowana w takich wypadkach (robią tak wszyscy)
A jeśli chodzi o tył... tu niestety musisz dokupić krótszą sprężynę i dodatkowo dorobić aluminiowy pierścień.
Problemem niestety jest fakt że tylnego amorka nie rozbierzesz we własnym garażu... chodzi o ponowne nabicie gazem. Koszt rozebrania a w tym wymiany uszczelniaczy to jak dobrze pamiętam ok 150/170 złotych.

Jeśli byś był zainteresowany to posiadam obcięte przednie sprężyny ;) jak i krótszą sprężynę na tył... w tym wypadku oryginalnie krótszą a nie obcinaną :)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

3

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

Sebo, nie wystarczy [url]http://www.pet-gift.net/dogbones/bimplebone.jpg[/url] na tyl?

Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537

4

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

[url]http://www.drz400uk.org/talon-lowering-links-for-sale-40-inc-p-p-t2719.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

No właśnie ten problem jest, że kostki musiałbym sprowadzać, do WRki tylko ze stanów na dodatek:/
Może darować sobie obniżanie i tak jeździć aż się przyzwyczaję?

6 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-07-15 17:40:05)

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

Nie chcę być przykry ale to nie jest tylko kwestia przyzwyczajenia z twoim wzrostem... jazda w terenie, po dołach... lipa. jazda nawet na równym asfalcie ale pod górę i ewentualne awaryjne się podparcie, lub zatrzymanie.  :(
Mamy Bartka na forum o twoim wzroście, jeździ na DRZecie... chłopak mimo że dobrze jeździ, jednak narzeka... najbardziej dokucza mu jazda w terenie.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

7

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

No właśnie:/ Wysokie zawieszenia i brak regulacji to dyskryminacja!:)

Chyba po prostu sprowadzę te kostki jak już kupię moto. Parę stów mnie nie wykończy. Dzięki za pomoc panowie.

8

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

DRZ da się mocno obniżyć, nie wiem tylko o ile trzeba obniżyć motocykl abyś sięgał nogami ziemi. Albo chociaż jedną nogą.
Tył można obniżyć o 2", do tego obniżona żelowa kanapa i na pewno dotkniesz podłoża:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

Niskie kobiety ostatecznie wybierają czopki. ;) ale w twoim wypadku wiem że masz poważny dylemat  :(
To nie jest tak że sobie nie dasz rady ale będzie Ci towarzyszyć ciągłe uczucie niepokoju... co będzie gdy stanę w dołku. itp.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

10 Ostatnio edytowany przez Ixtli (2011-07-15 17:55:01)

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

Siedziałem na gs650f kumpeli, i w sumie palcami dotykałem ziemi, jedną stopą był nawet stabilnie. Drugi problem to moja waga - 50 kilo bez anoreksji:) Ciężko z takimi muskułami mieć poczucie pewności:) Niby mam zamiar jeździć po mieście głównie, ale od czasu do czasu będę w Górach Świętokrzyskich przebywał - aż kusi żeby w teren wyskoczyć:)

Myślę również nad jakimś golasem, ale to nie to samo:)

11

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

dukeSebo napisał/a:

Niskie kobiety ostatecznie wybierają czopki. ;) ale w twoim wypadku wiem że masz poważny dylemat  :(
To nie jest tak że sobie nie dasz rady ale będzie Ci towarzyszyć ciągłe uczucie niepokoju... co będzie gdy stanę w dołku. itp.

Ja się zawsze wypierdalam:D
Jeszcze w zeszłym roku stałym tematem były gleby przy zawracaniu - moto pochylone, łapię równowagę chcę się podeprzeć nogą, ale w chwili kiedy noga dotyka ziemi to moto jest za nisko i leży :D
Parkowanie na poboczu problem - po prawej stronie jest nisko, chcę się podeprzeć żeby wystawić "kose" i jest problem bo nie mogę sięgnąć ziemi prawą stopą:D Ale z tym już sobie poradziłem:P

Ixtli ja i tak polecam Tobie supermoto chociaż jest za wysokie, gleby będę i od tego nie uciekniesz ale...ale, że supermoto jest lekkie to zawsze je podniesiesz, supermoto jest pancerne to nigdy go nie zepsujesz:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

12 Ostatnio edytowany przez Ixtli (2011-07-16 13:21:15)

Odp: DRZ400/WR250 Obniżenie

A co myślicie o Yamasze XT250? Wysokość siedzenia to 810mm, wystarczyłoby kanapę zmienić na dobrą sprawę.
Myślałem też nad Rieju Tango 250, ale 16 koni to trochę mało na 250tki.