Odp: IV runda MP i PP Suwałki
Dawaj conqest ja też jestem zielony i chce leciec
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » IV runda MP i PP Suwałki
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 15 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dawaj conqest ja też jestem zielony i chce leciec
No to lecimy tylko u mnie bedzie problem z ciuchami ale moze cos dam rade zalatwić.A czym Ty jezdzisz?
Panowie żeby wystartować wystarczy tylko pojemnik na zlewki i troche chęci, wiec widzimy sie na torze
A kto by sie na Piątek pisał ? ile to jest "grupa chętnych" ? :)
no ja planuje byc w Suwałkach ok południa w piatek wiec chetnie bym sie zapoznał z obiektem :)
sadze jak bedzie z 5 maszyn to nas wpuszczą bez problemu
Panowie żeby wystartować wystarczy tylko pojemnik na zlewki i troche chęci, wiec widzimy sie na torze
To wpuszcza mnie nawet w buzerze jeansach i jakis butach?
buzer ok ale jensy i adidasy to nawet na miasto jest zestaw mało bezpieczny
jeszcze ochraniacze na kolana i łokcie
Weź pod uwagę 10 metrowy szlif po asfalcie i grubość swojej skóry. Nawet jeśli pojedziesz zapobiegawczo to i tak może ktoś w Ciebie wjechać i gleba murowana. Ubierz się bezpiecznie. Tylko kask z homologacją musi być.
ok. Czyli kwestja ubioru to już moja sprawa, byle bezpieczny. A tylko kask ma być z homologacją. HJC camo raczej ją ma.
mnie kiedyś właśnie w Suwałkach zgarnęli z toru bo jechałem w bojówkach, zaraz wpuścili bo pokazałem komplet ochraniaczy i crossowe buty
moze jakis trening w ten wekend w suwałkach?
a ile kosztuje trening?
mnie kiedyś właśnie w Suwałkach zgarnęli z toru bo jechałem w bojówkach, zaraz wpuścili bo pokazałem komplet ochraniaczy i crossowe buty
Paweł jedziesz na Suwałki?