1

Temat: hebel i tarcza problem

witam,
jako ze przeróbka moje husi te na sm trwa juz zbyt długo ale w końcu jakoś sie za to wziąłem
kółka mam od huski sm 510 i fajnie pasują na ośkach
1. problem jest z heblem a mianowicie okazyjnie kupiłem zacisk beringera 4t ale jest problem pasuje mocowanie do lagi ale jest jakby za mały tzn. na mniejsza tarczę ja mam  u siebie 320mm i niemogę go zamontować bo opiera sie na niej. i co teraz przetoczyć tarczę aby mzmniejszyc jej średnicę ?
2. jako ze nie chcę rezygnować z off`u mam zamiar zrobić sobie cały osobny układ hamulcowy aby tylko go przekładać. finanse się kończą i potrzebuję jeszcze pompę a z tego co wiem niektórzy kombinowali z pompami z ducati monstera. na allegro znalazlem kilka pozycji oto one:
[url]http://allegro.pl/pompa-hamulca-przod-ducati-st-2-98-i1647757983.html[/url]
[url]http://allegro.pl/ducati-600-ss-monster-pompa-hamulcowa-przod-i1650856440.html[/url]
[url]http://allegro.pl/pompa-hamulca-ducati-monster-900-monster900-600-i1655110127.html[/url]
[url]http://allegro.pl/ducati-monster-pompa-hamulca-przod-i1669026603.html[/url]

może ktos ma do sprzedania pompę ?? tak co cały układ jakos by hulał
pany poratujcie bo chęci są polatać a nie ma na czym :)

2

Odp: hebel i tarcza problem

Co do zacisku beringera to jest zapewne na tarczę 310 mm tak wiec nie pozostaje nic innego jak przetoczyć tarczę, chłopaki juz tak robili na forum,

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

3

Odp: hebel i tarcza problem

co do pompy z ducati to były 2 rodzaje na jeden zacisk i na dwa zaciski. podobno lepsza do SM jest ta na 1 zacisk. jeśli już kupujesz to staraj się kupić z klamką bo sama klamka kosztowała jakieś 150 zł i nie było zamienników jak szukałem kiedyś dla siebie.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

4

Odp: hebel i tarcza problem

ja mam pompę od ktm duke II, bardzo podobną jak ta z monstera. mogę sprzedać w rozsądnej cenie

5

Odp: hebel i tarcza problem

nie przetaczaj tarczy tylko dorób dystanse pomiędzy lagą a zaciskiem.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

6

Odp: hebel i tarcza problem

Tak jak Maniek mówi. Tulejki dystansowe + dłuższe śruby.
A ten zacisk to jest promieniowy?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

7

Odp: hebel i tarcza problem

Te pompy to kibel. Kup sobie solidna pompe radialna. Nie jest to duzo wiekszy wydatek a bedziesz mial z niej pozytek przez dlugi czas. I nie bedziesz musial za jakis czas zmieniac bo to jednak nie tak hamuje. Nie wspominam o skalowalnosci dozowania hebla.
Mam jakas backupowa pompe w garage. Oczywiscei radialna. Nie wiem czy to nie jest nawet beringer od apki SXV :)

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570