Odp: Nowy wydech, a mapa zapłonu ?
Pytanie do chłopaków z dolnośląskiego ;)
Zna ktoś dobry serwis gdzie wystroją mi Power Commandera ? ( z hamownią)
Beast mode: ON
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Nowy wydech, a mapa zapłonu ?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Pytanie do chłopaków z dolnośląskiego ;)
Zna ktoś dobry serwis gdzie wystroją mi Power Commandera ? ( z hamownią)
Jako ze nie chcem zaśmiecać forum, zadam pytanko.
Chcem zamienić wydech z sx 450 2004r. do exc 525 2006r. Bo jest głośniejszy :D
Czy też bede musiał coś grzebać wiecej czy tylko zamieniem i latam?
zmieniasz i latasz
dzisiaj byłem na wgraniu mapy ale nie jestem zadowolony z efektu
Miała byc wgrana mapa pod akrapa + tuning Kit EVO 1 ale coś było nie tak i wyskakiwał błąd ;/
wiec wgraliśmy mapę tylko pod sam wydech. Przy zostawionym otwartym airboxie reakcja na ruch manetką gazu jest opóźniona ogólnie motocykl słabiej się zbiera, jak założę standardową osłonę airboxu (zamknietą) to wtedy reakcja na gaz jest ok
I co najgorsze po wgraniu nowych map motocykl gorzej odpala trzeba trochę przytrzymać przycisk rozrusznika żeby załapał, także będe musiał się wybrać na strojenie jeszcze raz ;/
pozdr
U mnie w SM było tak samo (po wgraniu mapy Akropovica) w dodatku strasznie falowały mi obroty po wgraniu mapy przez serwis. Zakupiłem interfejs diagnostyczny i pobrałem z neta darmowy programik TUNE ECU. Po sprawdzeniu okazało się że w serwisie wgrali mapę akrapa ale wbrew temu co mówili nie wyłączyli sondy lambda i motocykl cały czas próbował dostrajać mieszankę , a jak wiadomo z przelotowym wydechem nie najlepiej będzie mu to wychodziło. Po wyłączeniu sondy motocykl pracuje równiej i nie gaśnie.
kupowałeś kabel czy robiłeś wg. przepisu :D [url]http://tuneecu.com/TuneECU_En/KTM.html[/url]
Kupowałem gotowy kabel aby mieć pewność , że wszystko zadziała jak należy, poza tym nie miałem skąd wziąć tej końcówki która by pasowała do KTMa. Kupiony kabelek działa jak należy oprócz wgrania odpowiedniej mapy wtrysku, wyłączenia sondy lamda , oraz systemu SAS(dopalanie spalin w tłumiku) wgrałem sobie mapę performance (od wersji SMC) do przepustnicy. Teraz przepustnica cały czas otwiera się w stosunku 1:1 i muszę przyznać, że jest to najlepsza modyfikacja jaką do tej pory wykonałam , motocykl o niebo lepiej reaguje na gaz. W planach mam jeszcze dorobienie przełącznika map zapłonu takiego jak jest w enduro i SMC
Pozdrawiam
wrzuć jakiś namiar skąd go kupowałeś ? może tu [url]http://www.zenoverland.com/bikebits/ktm_ecu_cable.html[/url]
No jest to dokładnie taki sam kabel z tym , że ja kupowałem go gdzieś ze Stanów [url]http://www.cjdesignsllc.com/TuneECU.html[/url] , cena coś około 65$ z przesyłką
własnie zamówiłem sobie ten z UK :D z tego co widzę to ten kabel jest Ready to Use ? czyli już z OBD, i tylko wystarczy podłączyć pod kompa ?
Czy ten user tool to bedzie to samo tylko drozej bo od ktm?
[url]http://www.bikersjersey.com/product/productinfo.aspx?id=36000[/url]
wygląda na to samo co można kupić za 47funciaków :D
Tak kabelek jest gotowy wystarczy podłączyć pod kompa i działa bez problemu, ja musiałem pobawić się troszkę z ustawieniami portu Com bo coś mi wolno działał ale teraz już jest ok. Tu macie linka jak ustawić port Com w razie jakichś problemów.
[url]http://tuneecu.com/TuneECU_En/KTM.html[/url] Po wprowadzeniu tych ustawień interfejs działa szybciej i stabilniej.
Jak będziesz ściągał aktualna mapę z motocykla na komputer, można ten proces znacznie przyspieszyć otwierając najpierw mapę tego samego typu (EP lub FI) w programie (u mnie przyspieszyło to download 20 krotnie), zresztą wszytko to opisane zostało w instrukcji do programu proponuję uważnie doczytać.
Pozdrawiam
Piotrek a powiedz generalnie jak jest z wprowadzaniem zmian - kiedy trzeba robic 15min reset a kiedy nie?
Moim zdaniem reset 15 minutowy jest sensowny jedynie po zmianie mapy wtrysku FI , jeśli wgrywasz mapę sterującą otwarciem przepustnicy EP nie potrzeba rozbić resetu ale warto wykonać reset przepustnicy (po przekręceniu kluczyka w pozycję ON powoli otworzyć maksymalnie przepustnicę a następnie powoli zamknąć (do ograniczników) i wyłączyć zapłon). Z kolei zastanawiam się czy jest w ogóle potrzebny ten reset 15 minutowy w sytuacji kiedy została wyłączona sonda lambda (bez niej i tak ECU nie jest w stanie zoptymalizować mieszanki i bazuje na danych zapisanych w mapie FI). Szczerze mówiąc po odpięciu sondy w moim motocyklu i wykonaniu 15 minutowego resetu nie zauważyłem żadnych zmian w pracy motocykla (nawet na wolnych obrotach).
wlasnie tak myslalem jesli chodzi o ta sonde. Pytalem w KTMie co mysla o wylaczeniu sondy, powiedzieli mi ze niby pomaga na falowanie na idlu ale na dluzsza mete szkodzi - nie wiem czy to takie wyuczone gadanie?
Jest tam ten MAF w airboxie on dostraja do gestosci powietrza prawda?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Nowy wydech, a mapa zapłonu ?
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 74 zapytań