Z silnikiem 690 to wogole jest sporo zabawy. Troszke ten temat przerobilem.
1. Jak zmienisz wydech na przeloty - zmien mape zaplonu, bo bedziesz mial za ubogo
2. Mapa na przeloty Akrapy powinna dzialac. Ta mape polecaja jak zmieniasz puszke na Wingsa (a to tez kopia Akrapy)
(Akrap ma 2 wydechy przelotowe do 690: homologowane, i te "Race Use Only" - tak samo ma 2 rozne mapy)
3. Procedura resetowania "czarnej skrzynki" jest szczerze polecana (15 min idle).
--- tyle o puszkach ---
Zmiany wokol filtra powietrza tez baaardzo duzo robia.
1. Przede wszystkim wlot do Air Boxu jest standartowo "wykastrowany". KTM w Power Partsach sprzedaje zmodyfikowany, ktory pozwala mocniej nabrac powietrza. Part number: 765.06.102.000 (Kosz ok 150zl).
2. Do tego akcesoryjny filterek ... i dopiero moto zaczyna oddychac.
I na pewno w SMC i SMR jest elektroniczna blokada 2 i 3 biegu. Prosta do zdjecia. Szczegoly na stronie KTMax. Use google. Tam tez o jego przeprawach z TuneBoy'em.
Pozdrawiam,
--
Corio
KTM 690 SMC (mods) @ Waw