1

Temat: LC4 dławi się, brakuje mocy

Siema,

Wszystko już szło dobrze przez ostatnie 1000km, ale znowu LC4 sprawia mi niespodziankę.

Objawy:

1. Rozpędziłęm się do 160km/h na rezerwie i zgasł. Zwolniłem do 0, zjechałem na pobocze, odpalił i pojechałem.
2. Męczyłem go ostrzej po winklach, włącznie z wchodzeniem na wysokie obroty i maneta na opór. Raz przygasł, ale odpalił zanim się zatrzymał.
3. Wczoraj wracałem z pracy i czułem wyraźny brak mocy, Musiałem ostro kręcić żeby w miarę normalnie jechać. Znowu zgasł jak chciałem na gumę z 2 postawić. Wróciłem do domu, po 1h odpaliłem i pojechałem na winkle. Przy równej jeździe 80 na 4 biegu zaczął przygasać, więc przełączyłem na rezerwę. Na rezerwie pełen ogień, żadnych problemów. Dojechałem do stacji i weszło mi 6.5l na przechylonym moto. Wcześniej wchodziło ponad 8 na początku rezerwy.

Dzisiaj w drodze do pracy był ogień, ale zbiornik jest prawie pełny.

Co mu jest? Osusza gaźnik?

LC4SM

2

Odp: LC4 dławi się, brakuje mocy

Sprawdź, czy wężyk paliwa nie jest gdzieś przygięty, bo wygląda na to, że paliwo nie dochodzi. Alternatywnie masz zapchany kranik (przynajmniej obwód ON, bo RES chyba działa dobrze).

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

3

Odp: LC4 dławi się, brakuje mocy

Przedmuchałem odpowietrzenie baku.

Zdjąłem zbiornik, wykręciłem kranik. Było trochę syfu czarnego naokoło i na tych filterkach, ale naprawdę minimalnie. Przedmuchałem kranik i wszystko wygąda OK.

Nie sprawdzałem jeszcze kiedy pojawi się rezerwa. Cały czas mam wrażenie, że moto jeszcze tydzien temu bylo znacznie mocniejsze, zwlaszcza na wyzszych obrotach. Może przyzwyczailem sie do tego jebniecia już...nie wiem.

Dodam, że chwilę po zgaszeniu silnika, kapie mi dosyć intensywnie paliwo z rurki odprowadzającej nadmiar beny z gaźnika. Leje na ON i RES, dlatego daje na OFF po jeździe.

Czy problem nie leży w gaźniku?

LC4SM

4

Odp: LC4 dławi się, brakuje mocy

Raczej gaznik, moze pywak sie blokuje.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

5 Ostatnio edytowany przez SFMario (2011-04-20 11:57:32)

Odp: LC4 dławi się, brakuje mocy

Macjek napisał/a:

Nie sprawdzałem jeszcze kiedy pojawi się rezerwa. Cały czas mam wrażenie, że moto jeszcze tydzien temu bylo znacznie mocniejsze, zwlaszcza na wyzszych obrotach. Może przyzwyczailem sie do tego jebniecia już...nie wiem.

Dodam, że chwilę po zgaszeniu silnika, kapie mi dosyć intensywnie paliwo z rurki odprowadzającej nadmiar beny z gaźnika. Leje na ON i RES, dlatego daje na OFF po jeździe.

Czy problem nie leży w gaźniku?

Leży w gaźniku.
Ja mam tak samo, po zamontowaniu FCRa wyregulowanego na "oko" moto szło jak opętane ale przelewało się z tej rurki co mówisz, na postoju tylko. Po obniżeniu poziomu paliwa moto już tak nie zapierdala, pogorszył się dół a zupa dalej lubi sobie pociec na postoju z przelewu.
Zaworek iglicowy sprawdzałem i jest "dżi", sam już nie wiem o co kaman.
Sukcesywnie grzebię w gaźniku i próbuję różnych ustawień ale ten temat Cię nie dotyczy bo masz pewnie fabrycznie montowany gaźnik.

Proponował bym inspekcję zaworka iglicowego i poziomu paliwa i czyszczenie dysz, ew sprawdzenie obwodu pompki przyspieszającej i momentuw którym zaczyna działać.


joł

6

Odp: LC4 dławi się, brakuje mocy

U mnie też leci z przelewu (LC4 z FCRem), chyba, że trzymam moto idealnie w pionie - dlatego zazwyczaj parkuję moto przy słupku, drzewie. No i kranik zakręcam. Będę jeszcze walczył z tematem.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...