1

Temat: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

Hej,
robię mały zwiad w temacie. U mnie na 5tce mocy braknie przy ok. 6850obr, co na seryjnym przełożeniu (16:42) w silniku 2003+ (dłuższe przełożenie pierwotne w silniku) i kołach enduro taje jakieś 158 km/h (GPSowe).
Do 150 zbiera się jeszcze całkiem dobrze, ale powyżej to już opornie.
Silnik HF, wyrzucony katalizator, wydech SXC, gaźnik FCR 41 MX z SXC (dysza 165), airbox tylko z wyrzuconym gumowym dolotem.

Jak to wygląda u Was ? (tylko prosiłbym o podanie czy prędkość licznikowa czy GPS, żeby wiarygodność danych zachować - licznikowo pewnie ponad 170 bym miał ;)).

pozdrawiam, Adam

P.S. Za kilka dni wrzucę zdjęcia LC4 w wersji SMT ;)

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

2

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

lc4 640 2006r fabryczne przelozenia, odetkany wydech , rozblokowany 3 i4 bieg, rozblokowany gaznik ... 178km/h  oO

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

3

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

cross napisał/a:

lc4 640 2006r fabryczne przelozenia, odetkany wydech , rozblokowany 3 i4 bieg, rozblokowany gaznik ... 178km/h  oO

OCB z tym odblokowanym 3 i 4tym biegiem? Nie spotkałem się z tematem (EPC ingeruje w 2 i 3). Swoją drogą dla vmax nie powinno to mieć znaczenia ;)
Prędkość z licznika czy GPS ? 
Koła domyślam się, że SM.
Znasz może obroty ? - o to mi głównie chodzi, bo mam wrażenie, że moja LC4 mogła by się wyżej wkręcić.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

4

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

miałem lc4 640 06 lub 07 dokładnie nie pamietam z tylu napewno byla 42 przod nie pamietam i 170 licznikowe to juz byl koniec,jak chcesz 2 paczki wykrecic to kup PLASTIKA :o

5

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

Nie potrzeba mi 200 km/h tylko przelotowej 120 przy niemęczących (mnie i silnika) obrotach z opcją wyprzedzania (czyli sprawnego osiągania chwilowych ok. 150km/h)
Po za tym wydaje mi się, LC4 stać na ciut więcej (150 km/h (GPS) udało się wyciągnąć z XTZ 660, która kwalifikuje się do remontu ), więc chcę zbadać temat po prostu - fajnie byłoby dysponować całą możliwą do osiągnięcia mocą ;)
W międzyczasie pogadałem z kolegą i na LC4 ADV z HF (gaźnik mikuni, wydech seria) na przełożeniu 16/45 (czyli krótszym) osiągnął ok. 165 GPSowe - wspominał, że już pod czerwonym polem był.

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

6

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

mam lc4 660,w stosunku do 640 to ta druga jest do wozenia kartofli :D ...i w 660 przelotowa mam 120-130

7

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

nooo to 2 i3 pojebalo mi sie to juz bylo kilka lat i moto temu.... obrotow nie mam pojecia bo w lc4 nie ma obrotomierza ;) ale nie bylo jakos duzo poprostu nie byl w stanie sie wyzej wkrecic

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

8

Odp: LC4 - przy jakich obrotach vmax ?

Witam.ja mam Lc4 640 prestige sm z 2006r,orginalne 17;42,fcr41,full acrapowic,przerobiony air box z filtrem twin air w pozycji lezaco bojowej he he mialem na liczniku 185km/h,ale odradzam takie eksperymenty te silniki nie lubia takich obrotow.ale tak do 150km/h to przenosi sie w czasie taka moccc.pozdro dla wlascicieli ktm.

Arras KTM 690 SMC-R