1

Temat: Witam wszystkich !

Witam mam nadzieję że forum będzie mi pomocne ponieważ jestem początkującym riderem. Na chwile obecnom odkładam kase na sprzęt ale jeszcze do końca nie wiem co to dokładnie będzie... Od chwili zobaczenia pierwszego SM zakochałem się w tych motorach i od razu poleciałem na kurs kat. A :=] ze względu że mam zdolności w prowadzeniu różnych pojazdów udało mi się za pierwszym razem no i teraz powoli zbliża się pora na własną maszyne. To tak w skrócie o mnie i mojej zajawce Pozdrawiam !

2

Odp: Witam wszystkich !

wzruszające :/ przywitania jest od takich spraw mi się wydaje

3

Odp: Witam wszystkich !

Siwy napisał/a:

Witam


Witaj!

Dżanus napisał/a:

przywitania jest od takich spraw mi się wydaje


Dżanus co sie czepiasz :) , przeciez Siwy zalozyl watek w dziale  [url=http://supermoto.pl/index.php?module=forum&what=topic&id=10]Przywitalnia.[/url]
A ze zalozyl oddzielny watek, nie podpinając się pod innych, to tym lepiej.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

4 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 12:39:39)

Odp: Witam wszystkich !

错误

motoslide.com

5

Odp: Witam wszystkich !

Witaj

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Odp: Witam wszystkich !

cześć!

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

7

Odp: Witam wszystkich !

ehh niech wam będzie ,,CZEŚĆ" :)

8

Odp: Witam wszystkich !

No to przepraszam za zaśmiecanie ale po prostu nie wiedziałem... nie jestem typem co śmiga po forach i udaje mądrale dla tego też nie mam za bardzo obeznania co i gdzie pisać  :-) chyba nic zlego sie nikomu nie stalo z tego powodu że się kulturalnie przywitałem w "odpowiednim" dziale hehe ;-) wydaje mi się że z tego powodu może jedynie wyniknąć jakaś pozytywna znajomość ! Pozdrawiam :-) P.S no nie miałbym się czym dołować hehe