Po małych komplikacjach crash-pady w końcu zrobione. Z tyłu pegi skrócone i przegwintowane z fi 10 na fi 12 bo taki pręt wszedł w ośkę tylną, dodatkowo zabezpieczone nakrętką. Z przodu było więcej kombinacji. Jak się okazało w przedniej ośce wystarczy tylko jedna zaślepka z lewej strony (ta wkręcana) tak jak ma Peka bo ośka może wysunąć się tylko z jednej strony (z prawej) ta druga była na klej bez żadnego gwintu bardziej ze względów estetycznych oraz żeby nie leciał tam syf. Załatwiłem sobie materiał na crash-pady i kolega wytoczył mi tak żeby odpowiednio pasowało. Wszystko wygląda tak:
Jakby ktoś potrzebował to mogę rozrysować jak zrobione są crash-pady z przodu, bo nie chce mi się pisać wypracowania jak to jest zrobione :P
[url]http://www.bikepics.com/members/kr69/p10/[/url]
.
http://bikepics.com/members/kr69/
http://www.youtube.com/user/RajuLDZ
KTM 660 SMC 2006 :D