1

Temat: Carbon/Kevlar Parts

Czy ktoś byłby chętny na części z Carbonu lub Kevlaru? Mam możliwość zrobienia w zasadzie wszystkich części z ww materiałów. Metodą, że tak powiem półprofi :) Nie będzie dużo odbiegała od części takich jak np. http://www.pro-carbon.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=322

Na razie zrobimy osłony lag - zobaczymy jak wyjdzie. W związku że musimy zrobić matrycę potrzebne mi są oryginalne części na odlew....dlatego najpierw KTM LC4 SM. Jeśli byłby ktoś chętny piszcie. Cena myślę że w granicy 150 PLN w przypadku osłon na lagi, ale to po zrobieniu pierwszych sztuk:)

Aha w kevlarze możliwości kolorystyczne są praktycznie nie ograniczone:)

SMR 505

2

Odp: Carbon/Kevlar Parts

no ciekawe co wam z teog wyjdzie ;] jak juz zrobicie dajcie foty obadamy bo bym repetowal na takie ale białe ;]

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

3

Odp: Carbon/Kevlar Parts

jeżeli Ci wyjdzie to z chęcią pokusiłbym się na puszkę powietrza do crf 450. a i zwarz ile wazy plastikowe a ile tamte.

KACZOR

4

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Jesli chodzi o wagę to na pewno połowę lżejsze. Jeśli chodzi o białe to można zrobić z włókna szklanego - efekt bardzo podobny do carbonu - mieni się w słońcu ale waga dużo większa. Kevlar tez jest biały. Tak jak powiedziałem, żeby móc zrobić do innych moto niż LC4 muszę mieć oryginalne elementy, żeby zrobić odlew.

SMR 505

5

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Zobaczymy jak wyjdzie gotowy produkt.
Samo zastosowanie jest ciekawe, może nie zaoszczędzimy wiele wagi ale na pewno moto dostanie szykowne elementy :)

yamaha xt660x

6

Odp: Carbon/Kevlar Parts

tu 200 g tam 200g i waga sie robi duza... mam jeszcze pytanie czy po odlewie original do wyrzucenia?

KACZOR

7

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Nie nie oryginał zostaje nienaruszony, odlew robiony bedzie w poliuretanie, więc plastik wyjdzie z niego bez problemu

SMR 505

8

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Chętnie zobaczę efekty.  Ewentualnie był bym zainteresowany odlewem list wykończeniowych tapicerki w samochodzie. 

www.grafimax.pl
Koszulki z dowolnym nadrukiem, reklamy na samochody, napisy na foli, reklamy led, druk wielkoformatowy, strony www

9

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Dzizisja porobie foty jak wyszedł dekielek/pokrywka świec w silniku Hondy

SMR 505

10

Odp: Carbon/Kevlar Parts

ciekawe jak wyszedł...:)

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

11

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Hmm, znalazłem w necie jak wyglada XTX ubrany w carbonowe gadżety
http://www.carbon-aramid.com/Bikes/Yamaha/XTX660/Full%20XTX660/Full%20xtxt%20Carbon.html

yamaha xt660x

12

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Wygląda całkiem nieźle ale tak wiele elementów to kupa kasy ;/

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

13

Odp: Carbon/Kevlar Parts

no ten co na foto to jakieś min 2,5K PLN

SMR 505

14

Odp: Carbon/Kevlar Parts

Wyobrażcie sobie uślizg i .... brzęk monety o asfalt.
Nie jestem specjalnym entuzjastą carbonu, więc może ktoś powiedzieć "shut up", ale naprawdę widzicie sens wymiany błotników, boczków i podobnych elementów w szosowym supermoto?
Wydaje mi się że odpowiedni plastik lepiej przejmuje energię uderzenia. Jedyne co moim zdaniem ma sens to osłony dekli ( ale też widziałem plastikowe, na które ja bym raczej postawił).
Do sportu może ma to sens, ale na szosie?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

15

Odp: Carbon/Kevlar Parts

jesli osłony robic to tylko z kevlaru...bardziej odporny na ścieranie i uderzenia (kamizelki kuloodporne, płyty pod silnik) carbon/włókno węglowe ma super wytrzymałość mechaniczną - rozciąganie wyginanie i efekt wizualny to chyba prekłada się na fakt że jest często wykorzystywany. Jest lekko lżejszy i tańszy  niż kevlar.

SMR 505