1

Temat: jak to jest z airboxem ????

Witam, w tej dziedzinie nie jestem najlepszy więc poradzę się innych :)

sprawa wygląda tak, że zmieniłem gaznik na jakiś tam lepszy itd , ale mam teraz wrazenie ze motor dostaje za mało powietrza (w gazniku wszystko ustawione jest ok) natomiast bardziej mi sie zdaje ze to wina airbox-a chciał bym zmienic go na jakiś lepszy. Albo ewentualnie na filtr stożkowy ale z jakąs obudową.
JAK WYGLĄDA WTEDY SPRAWA ?? FILTR STOZKOWY ZAKŁADAM BEZPOŚREDNIO DO GAŹNIKA ?? JEST TEŻ TAKI PRZEWÓD KTÓRY PROWADZI BEZPOŚREDNIO DO CYLINDRA ---> JAK GO WTEDY PODŁĄCZYĆ?? CZY LEPIEJ ZASTOSOWAĆ JAKIEŚ PRZEJŚCIE Z KOMORY AIRBOXA NA STOŻKOWY FILTR ( TA KOMORA TO TAKA GDZIE ZBIERAJĄ SIĘ JAKIEŚ PŁYNY I SCIEKAJĄ PRZEWODEM NA ASFALT :) )

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

2

Odp: jak to jest z airboxem ????

No dobra, to że sobie zmieniłeś gaźnik na lepszy to jeszcze o niczym nie świadczy :) Lepszy jest niby dlaczego? W jakim motocyklu w ogóle rozgrywa się akcja :) Piszesz, że jest w nim wszystko ustawione ok. Na jakiej podstawie to stwierdzasz? Jak zakładasz do sprzęta inny gaźnik, to chcesz czy nie, musisz go wyregulować. Są niby jakieś standardowe nastawy, ale w każdym sprzęcie będą od nich odchyły. A z airboxem najprostrzy temat to go otworzyć, czyli zrobić dziury technologiczne zasłonięte siatką zamiast plastiku, żeby syf miał czym odetchnąć.