16 Ostatnio edytowany przez jjacks (2010-11-16 19:10:23)

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Landryss25 napisał/a:
SFMario napisał/a:

To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.

Właściwie to żaden argument...

Jak zależy Ci na spalaniu to polecam Sm 610 na wtrysku. Nigdy nie spaliła mi więcej niż 7l/100km. A przy normalnej jeździe (oczywiście normalnej jak na SM :D) mieści się pomiędzy 5-6, na jakichś przelotach nawet poniżej 5.

I o to właśnie mi chodziło. Od którego roku jest wtrysk? Do tej obserwowałem TE610 ale na szczęście poczytałem co nieco nt. tego silnika i dałem sobie z nią siana.

Husqvarna SM610S

17

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

spalanie jest wprostproporcjonalne do ilosci funu jaki daje motocykl

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

18

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Wtrysk jest w Huskach od 2007/2008 roku. Czemu dałeś sobie siana? Może czytałeś o silniku bez pompy o który po prostu ktoś nie dbał.

19

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Wszystkie dostępne na Allegro sztuki które widziałem były w wersji z sitkiem zamiast filtra oleju (problemy ze smarowaniem w przypadku zaniedbania tego). I jeszcze ta korba za 850. Żartów nie ma bo widziałem co się stało się z silnikiem Pomiana (a była to superzajebiaszcza CRF450).

Husqvarna SM610S

20

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

W wersjach z pompą i filtrem też są sitka o które trzeba dbać.

21

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

hmm które i jak często? Specjalnie ściągnąłem serwisówkę i w planie serwisowania nie widziałem tego.

Husqvarna SM610S

22

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Landryss25 napisał/a:
SFMario napisał/a:

To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.

Właściwie to żaden argument...

Bullshit :lol:

23

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

SFMario napisał/a:
Landryss25 napisał/a:
SFMario napisał/a:

To honda a to najlepszy z możliwych argumentów za.

Właściwie to żaden argument...

Bullshit :lol:

Biorąc pod uwagę ich flagowy model SC59 który pije olej jak stary ŻUK ......

ale jak to mówią wszyscy właściciele Honda to Honda :P

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

24

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

A nie czasem Honda to Chonda?:P

Sitka czyści się co wymianę, w serwisówce jest o nich na 100% bo sam z niej się o tym dowiedziałem.

25

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Właśnie Chonda ;) A i ostatnio na Polskiej Jeździe w okienku "Mażę o..." znalazłem Yamahę Goldwing ;D

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

26

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Każdy producent ma bardziej i mniej udane modele. 1000RR jest maszyną na tor a że bierze olej - a który z zawodników by się tym przejmował.
Koniec OT.

Husqvarna SM610S

27

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

jjacks napisał/a:

Każdy producent ma bardziej i mniej udane modele. 1000RR jest maszyną na tor a że bierze olej - a który z zawodników by się tym przejmował.
Koniec OT.

ty też chcesz kupić motocykl który nie był przeznaczony do jazdy po mieście a przejmujesz się spalaniem, wymianą oleju, serwisami itp...

btw. motocykle jeżdżące w profesjonalnych zawodach mają nie wiele wspólnego z tymi sprzedawanymi w salonach i gdyby piły tyle oleju co SC59 (przy normalnej jeździe ponad 1l/1000km) to chyba żaden by nie dojechał do mety.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

28

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

No dobra , ale co kogo obchodzi jakieś RR. Czy Xr 650r też ma takie same własciciwosci co SC59  mówie tu o dobrym silniku nie z nawinietymi 100tyś km  ?

motoslide.com

29

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Bondek napisał/a:
jjacks napisał/a:

Każdy producent ma bardziej i mniej udane modele. 1000RR jest maszyną na tor a że bierze olej - a który z zawodników by się tym przejmował.
Koniec OT.

ty też chcesz kupić motocykl który nie był przeznaczony do jazdy po mieście a przejmujesz się spalaniem, wymianą oleju, serwisami itp...

btw. motocykle jeżdżące w profesjonalnych zawodach mają nie wiele wspólnego z tymi sprzedawanymi w salonach i gdyby piły tyle oleju co SC59 (przy normalnej jeździe ponad 1l/1000km) to chyba żaden by nie dojechał do mety.

A wg. ciebie do jazdy gdzie jak nie po mieście jest przeznaczone nie-wyczynowe supermoto?
Problemy posiadaczy SC59 na szczęście nie są naszymi problemami więc o so hozi.
To nie jest wątek o wyższości jednej marki nad drugą.

Husqvarna SM610S

30

Odp: XR650R vs LC4 vs DRZ

Co do spalania w XR, ktos pisal ze malo ekonomiczny, seria przy dojazdach do pracy, miasto 10km, 10km ekspresowka palilo mi srednio 4,5 litra. Uwazam to za extra wyniki. Predkosc na trasie 110km/h