Temat: Prostowanie kierownicy.
Jak w temacie. Jakie macie sposoby? Próbowałem butem :) trochę pomogło ale jeszcze sporo potrzeba. Na mocowaniach regulować?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Prostowanie kierownicy.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak w temacie. Jakie macie sposoby? Próbowałem butem :) trochę pomogło ale jeszcze sporo potrzeba. Na mocowaniach regulować?
kup sobie konkretna kiere
im czesciej prostujesz tym słabsza jest
RENTHAL to zła?
To co ty zrobiłes ze sie skrzywiła mi jak moto poleciało to metr w powietrzu leciało i prosto na kiere poleciało, kiera prosta jak nówka :) a mam tego Fatbara
prawdopodobnie mocowania a nie sama kierownica. Trzeba rozebrać.
prawdopodobnie mocowania a nie sama kierownica. Trzeba rozebrać.
tez tak mialem po glebie nie kierownica sie skrzywiła a jej mocowanie ;)
Ja przy każdej glebie prostowałem/wymieniałem kiere dopóki nie kupiłem handguardów Zeta - naprawdę polecam!
Ale zgiąłeś samą kierę czy koło masz krzywo względem kiery?
ja mam ACCELA tez daja rade cos takiego
Wracając ze szkoły asfaltem nie mogłem sobie odpuścić przejechania po jakiś ścierniskach. No i pojechałem a że ostatnio sporo padało jadąc około 30km/h wjechałem w koleinę i walczyłem przez jakis czas ale to nic nie dawało i gruchnąłem na glebę. motor trochę się wrył w pole(bardzo miękkie). Handbar seryjny oczywiście się powykręcał. podniosłem moto i pojechałem dalej ale po tym przyryciu o parę stopni przekrzywiął sie kiera. Zatrzymałem się na twardszym podłozu, kopnołem pare razy w kierownice i trochę wróciła to stanu pierwotnego ale nadal odczuwalne jest odgięcie.
Ja kilka razy miałem skrzywioną na lagach. Wtedy poluźniasz śruby na lagach machasz kierą na boki a później skręcasz.
to nie kiera chyba ze jakaś drewniana :) na bank przesunięcie na półkach:)
w sm nie miałem gleby (odpukać) ale w mx często się zdarzało ;p jak gięła się to dopiero po założeniu handbarów bo tak to kiera wbijała się w piach i tyle a z tym miała większą powierzchnie i kicha ;] zapierało się jedną stroną o drzewo a w drugą bytem z kopa ;] w domu rozbierałem, że zostawała tylko goła kiera i za pomocą długiej rurki prostowałem ;] miarka się przydaje bo łapiesz sobie do jakichś szczególnych punktów np róg półki czy mocowanie śruby owiewki i najlepiej mieć kilka takich punktów odniesienia symetrycznych po obu stronach i mierzenie po przekątnych i po trochę rurką prostować ;] ale ze trzy razy doszło do gleby i prostowania i już jakby z plasteliny była bo zmęczenie materiału wychodziło ;] więc wymiana kiery ;] najlepiej się sprawdzała ze zmiennym przekrojem i grubszą ścianką ;] jak nie pomagało i dalej było wrażenie że jedzie się krzywo to tak jak wyżej pisali poluzować na półkach lagi bo mogły się skręcić ;]
A ja stawiam na śrubę trzymającą mocowania kierownicy w półce. Jak miałem glebę na swojej Husqv to 15 km wracałem do domu tak że lewą rękę trzymając kierownicę przy jeździe na wprost miałem wyprostowaną a prawą zgiętą jakbym pociągną kierą do ogranicznika. Okazało się właśnie że to ta śruba, koszt 4zł :D
dlatego jak ktos zalicza duzo przyziemien warto zainwetowac a porzadne mocowania z elastomerami i porzadnie je spasowac z półką , kieronica mniej lata a i na gleby bardziej odporna jest
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Prostowanie kierownicy.
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 84 zapytań