1 Ostatnio edytowany przez PawelBMW (2010-11-12 19:38:45)

Temat: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

Witam mam okazje kupic KTM'a 620 SC, zarejestrowanego, na crossowych gumach z wydechem Akrapovic  :D , jest po przebiegu 18 tys. km rok grudzien 2000 prawie 2001, prosze o wycene tego sprzętu i czy opłaca się za 9500 zł nabyc ów sprzęcik  :P

Fotka:
[url]http://www14.speedyshare.com/files/25154808/download/1267708338.jpeg[/url]

2

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

Optycznie landrynek.
Cena myśle, ze nie  wiecej niż 10 koła .
Specjalisci niech sie wypowiedzą,  czy to są plastiki z tego rocnzika?

motoslide.com

3

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

o ile mi widomo plastiki wymieniane lecz dorzuca je za dopłatą :)

4

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

Barteksm napisał/a:

Optycznie landrynek.

Że ja? :D

5

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

chyba się skusze i zaopatrze też w koła SM :D

6

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

Pytaniena boku do znawców czy KTM 640 smc przykładowo z roku 2005 jesli to ma jakieś znaczenie , waży 149 kg na sucho? :rolleyes:

motoslide.com

7

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

Tak tylko 625 smc ważyły ok 130kg

SMR 505

8

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

Czy 660 , bo 625 ma nadal rozrusznik , a 660 już nie.
To ja myślałem , że lc4 jest lżejsze , jak stare dr wazy 147 kg na sucho  :o

motoslide.com

9 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2010-11-13 13:13:53)

Odp: Warto? KTM 620 SC Akra. 00/01

wersja SC powinna miec aluminiowy subframe i brak podnozkow dla pasazera (tylko w stalowej ramie)

moj nie latal  w terenie jak go kupilem i po 2 latach uzytkowania w terenie jest mocno podrapany ;]

SC to najlzejsza wersja lc4 (SXC jest juz ciezszy bo ma rozrusznik) SC jest okrojone o miejsce dla pasazera (podnuzki i slabsza alu rama) akumulator, rozrusznik i pare kabli z instalacji
Niewiem czy nie ma przypadkiem innego zawieszenia z przodu.

[url]http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp[/url] - prawde powie ;)

zadzwon do KTMa z VINem - tez cos powiedza.